marlen.reismee.nl

Week 16


Hee allemaal!!

Weer een week voorbij en een nieuw verslag!

ma-19-1-2015 (dag 105)

Vanmorgen ging goed. Nadat de kinderen op school waren, heb ik hardgelopen, gestofzuigd, opgeruimd, de was gedaan etc. Toen de meisjes opgehaald en in de playroom gespeeld. De moeder kwam vroeg thuis en zij heeft nog met de kinderen gespeeld en bananenbrood gebakken, terwijl ik het avond eten maakte.

We hebben met z'n vieren gegeten, daarna opgeruimd, de moeder had de kinderen in bad gedaan en ik heb nog wat huiswerk gemaakt. Daarna hebben we een stukje bananenbrood gegeten. Apart, maar best lekker.:) Toen zat mijn dag er alweer op. Oja, ik had nog een kaart van buren en van Kees&Jolanda gekregen. Dankjulliewel!!:)

di-20-1-2015 (dag 106)

Vanmorgen heeft het even gesneewd. Gelukkig maar een klein beetje, want ze strooien hier nauwelijks. Ik heb de kinderen naar school gebracht, een filmpje gekeken, huiswerk gemaakt, het avond eten voorbereid etc. Toen de meisjes op gehaald en naar dansles gereden. Toen even naar huis gereden om een paar prinsessenjurkjes te halen (voor de dansvoorstelling in maart) Daarna Sarah weer opgehaald, de kinderen gedoucht en het eten in de oven. Toen kwam de moeder thuis en die was niet zo blij dat ik de prinsessenjurkjes had meegenomen, zonder te vragen.Maar ik zag het probleem niet zo... De juf had het vorige week ook al gevraagd en de moeder beantwoordt haar e-mails niet. Dus ik dacht: neem mee! Maar dat vond ze niks. Niemand mocht kun jurkjes aan, alleen Sarah. Dus ik zie: dan leg ik dat volgende week aan de juf uit. Maar zij zei: dat kan nu niet meer, je hebt het nu al laten zien. Maar ik weet zeker dat de juf het wel begrijpt als ik het uitleg. Het is een miscommunicatie tussen mij en de moeder. Maargoed..

Later zei ze wel dat ze moe was van het werken en dat het allemaal zwaarder wordt met de zwangerschap. Dat kan ik heel goed begrijpen, dus ik begrijp dat ze haar frustraties op mij afreageerd. Ik neem het dan ook maar niet zo serieus.

We hebben toen met z'n vieren gegeten: pasta. Daarna nog gekletst (zowaar gezellig) Toen opgeruimd en omgekleed voor trampolining. We waren met 7! Echt leuk!

wo-21-1-2015 (dag 107)

Vannacht heeft Rose heel veel en hard gehuild. Ze wilde in het bed van haar ouders slapen, maar dat willen zij niet meer. Voordat de baby er is, moet ze in haar eigen bed kunnen slapen. maar zo'n ''training'' vraagt tijd en slapeloze nachten! Wat tot gevolg heeft dat de moeder en 2 kinderen 'ziek' thuis waren vandaag. De moeder was ontzettend moe, Rose was al vrij en Sarah had last van haar buik.

Ik heb in ieder geval een chill dagje gahad. Veel wasjes gedaan! Ik ben nog langs de garage gereden. De auto heeft zaterdag een APK en de vader was bang dat de banden afgekeurd zouden worden. Maar de man zei; dat de auto wel door de keuring komt, maar dat het veiliger is om nieuwe banden te nemen.

Daarna een paar boodschapjes gedaan en terug naar huis gereden. Daar met z'n alle geluncht en daarna mijn huiswerk spelling afgemaakt!!:D Toen een filmpje gekeken en een pakketje binnen gekregen van Gina, Thanks!!:D

Daarna gekookt: kipkerrysaus met rijst. Ze vonden het super lekker! Dus dat ga ik zeker vaker maken! Na het eten nog een toetje en de moeder ging allemaal grappige/awkward verhaaltjes vertellen. Echt komisch! En Sarah vond het helemaal geweldig!

Daarna opgeruimd, met thuis geskypet en toen lekker slapen!

do-22-1-2015 (dag 108)

Vandaag bleven de moeder en Sarah nog een dagje thuis. Ik heb de kinderen aangekleed en samen met de moeder Rose haar kleren nagelopen. Wat groeit zij snel zeg!! Daarna heeft de moeder Rose naar school gebracht.

Ik heb vandaag nog een kaart van Margreet&Marjan gehad en een brief van Gianna. Echt super leuk!

s'Middags naar Engelse les geweest. Dat was weer gezellig! De moeder had Rose opgehaald, dus eigenlijk was ik praktisch vrij vandaag. Ik heb thuis wat gelezen en een brief terug geschreven naar Gianna (goed voor mijn Engels) :) De moeder had ook gekookt en de kinderen in bad gedaan. Ze echt heel ontspannen nu, echt heel fijn! Ik hoop dat ze ook zo aardig/relaxt is als ze met verlof is1

vr-23-1-2015 (dag 109)

Vandaag weer een normale dag. Iedereen weer terug naar school en werk. De dag begon wel moeizaam (ze luisterden voor geen meter). maar gelukkig had ik tijd voor mezelf!:) Ik ben trampoline wezen springen. We waren met z'n vijven. Toen ik in de middag Rose weer op ging halen, zat ze helemaal onder de modder! Dus eerst een 'schone' broek aan. Die was dus ook al vies van een vorige keer, maar hij was in ieder geval niet nat. Daarna Sarah opgehaald en thuis het 'speciale' koffertje tevoorschijn gehaald. Mijn ouders hadden dat meegenomen in november. En ik vond het nu wel een goed moment om hem te laten zien. Er zaten allemaal verkleedkleren in. Dingen die ik vroeger zelf veel gedragen heb en wat nieuwe dingen. Ze vonden het super leuk! Rose vond het tijgerpakje leuk en Sarah de hoela rok met de bloemenketting. Ze waren er wel al snel op uitgekeken, zoals met alles:P

Sarah heeft mij nog een paar keer aangekleed en ik haar. Dat was wel grappig! Daarna hebben we nog Jenga gespeeld. Toen eten in de oven en de meisjes in bad. Toen de moeder thuis was, hebben we met z'n vieren gegeten. Daarna opgeruimd, de laatste afleveringen van Flikken Gent gekeken en heerlijk slapen!

za-24-1-2015 (dag 110)

Het programma van vandaag: SHOPPEN!!! IN BRIGHTON!!:D Nog even genieten van de laatste sale!:) en goed geslaagd, al zeg ik het zelf.:) De schaatsbaan was nu ook weg, dus we waren vorige week nog net op tijd! Ik was eigenlijk vrij vroeg alweer uitgeshopt, Dus weer op de bus naar huis, mijn spullen thuis gebracht en toen mijn hardlooprondje gaan wandelen. Het was super lekker weer! EN ik wilde nog eens foto's maken van de route die ik loop:) In de avond met z'n alle gegeten: patat met sausijzenbroodjes #gezond...XD

Toen boven met Ramona geskypet:) Even met de vader de financiën doorgesproken. De auto schade komen wel voor mijn rekening. Maar ze gaan een second opinion aanvragen. Het zit dus zo: die familie (waarvan ik de auto heb geraakt) heeft het financieel niet zo goed. De vrouw is haar baan kwijt etc.. Ze willen het geld voor de schade vergoeding cash of op de rekening gestort. Maarja, wie zegt dat ze het dan voor de auto gebruiken? Dus de vader zegt: we betalen rechtstreeks aan de arbeider. Dus hij maakt zich daar wel sterk voor gelukkig! Het is gewoon een vaag verhaal en ik heb ervan geleerd! MAAK FOTO'S!!

Daarna ben ik begonnen aan Flikken Maastricht seizoen 1!:D

ps: de auto is trouwens door de APK.

zo-25-1-2015 (dag 111)

Vanmorgen vroeg wakker, maar wel uitgeslapen. (ik lag er nogal vroeg in) Ik ben gaan hardlopen in een heerlijk ochtendzonnetje! Toen ik een bospaadje inliep zag ik daar een echt vos!! Groot ook! met een hele dikke staart! Echt mooi! Balen dat ik geen mobiel bij me had, anders had ik een mooie foto kunnen maken. Maar misschien nog een andere keer;)

Verder ben ik vandaag naar Tunbridge Wells geweest. Een beetje rond gelopen, wat gedronken, schoenen gepast, maar niks gevonden. Ik vraag wel of mijn moeder en Jorn een extra paar meenemen.:) Thuis avond gegeten. Ze hadden visite, dus de moeder had heerlijk gekookt! Daarna even met thuis geskypet (moeders is ziek, ik hoop dat ze snel beter wordt!!) en nu nog even flikken maastricht kijken! Morgen begint week 17! (en Myrte en Lisa komen volgend weekend!!!!!!! ) JEAAAAH

GROETJESSS VANUIT DE UK!<3

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!