marlen.reismee.nl

week 17

Heee Allemaal!!

Een beetje te laat, maar hier is dan toch mijn verslag van week 17!

ma-26-1-2015 (dag 112)

Vanmorgen ging goed. Toen de meisjes op school waren, heb ik hardgelopen, wasjes gedraaid, opgeruimd en gekookt. Daarna de meisjes opgehaald en met de barbie's in de playroom gespeeld, gekleurd, gescrabbeld en gaan badderen. Toen de moeder thuis kwam, hebben we met z'n vieren gegeten: rijst en (moeders)tomatensaus. Super lekker!:) Alleen Sarah vond het geen succes. Alleen met pasta vond ze het wel lekker. Daarna opgeruimd, gedoucht, gtst & flikken gekeken.:)

di-27-1-2015 (dag 113)

Vanmorgen ging redelijk. Eerst wilde Sarah niet luisteren en daarna zette Rose het op het huilen.Ongeveer 15 minuten later stopte ze, nadat ik 1 of ander lulverhaal had verteld over knuffels.(afleidingsmanoeuvre) Toen ze op school waren heb ik de was gevouwen, de baby cadeautjes ingepakt en huiswerk gemaakt.

Een au pair die ik een paar weken terug had gecontact, reageerde gisteren.;) Maar ze gaat over 3 weken al weg/ Dus misschien dat we een keer afspreken, maar geen blijvend contact.

Ik heb in de middag nog met mama en Ramona geskypet. Ik had weer even een heimwee momentje, Maar dan ik Skype toch echt een mega goede uitvinding!!

Ik heb de meisjes opgehaald en ik ben naar dansen gereden. Daar had ik de juf uitleg gegeven over het jurken incidentje. Ze begreep het helemaal en de jurken hadden ze niet meer nodig. Ze gaan misschien allemaal dezelfde dragen voor een beter effect.

Thuis de kinderen gebadderd en gegeten. De moeder kwam iets later thuis, het was erg druk op haar werk. Toen heb ik mijn spullen gepakt en Laura opgehaald. We gingen naar een jongeren meeting in Tunbridge Wells. Het was super gezelig! Even in een andere omgeving met andere mensen!:) We gingen een spelletje doen. Je moest in je groepje zo goed mogelijk een bestaand (onzin)woord omschrijven en dan raden welke omschrijving goed was. Echt super grappig! Daarna weer naar huis gereden, in het pikke donker! Ik hou er echt niet van, maar het was zeker de moeite waard!

Thuis een warme douche genomen en rechtstreeks mijn bed in! Morgen om 6am op! De moeder moet eerder beginnen. oja, ik heb vandaag een kaartje van Mirjam gehad!:)

wo-28-1-2015 (dag 114)

Vanmorgen vroeg op! Wat dingetjes in huis gedaan en toen moest ik de kinderen wakker maken.... Dat ging gelukkig zonder te huilen! Daarna ontbeten --> ging goed. Ze hadden wel weer onenigheid over de stoelen, maar dat is nu al een gewoonte geworden. Toen ging Rose weer een hele tijd huilen, omdat ik Sarah dit keer eerst hielp. Echt zo kansloos. Maar op 1 of andere manier luisterd Sarah wel beter als Rose huilt:P

Toen Sarah naar school gebracht en met Rose naar huis gereden. Heel de dag tv gekeken, in de playroom gespeeld etc. Ik heb een wasje gedraaid, kaarten geschreven en dinner gemaakt. Ik heb vandaag geprobeerd Rose te leren om dingen netjes te vragen i.p.v. I want.... Maar dat gaat nog wel even duren. :P Daarna Sarah opgehaald en in de playroom gespeeld. We gingen de puzzels maken. Toen kwam de moeder al thuis. Ze was natuurlijk vroeg begonnen. Ze heeft ook meegeholpen de puzzels te maken, maar dat gaat allemaal moeilijker met zo'n dikke buik en op de grond zitten. Ze was ook helemaal verrot van het werken.

Zij heeft de kinderen gebadderd en ik heb het eten gemaakt. Toen gegeten, opgeruimd en een tijdje met de ouders gesproken. Dat was wel even gezellig! :D Daarna heb ik met Ramona geskypet, gtst gekeken en seizoen van flikken maastricht afgekeken! :D

do-29-1-2015 (dag 115)

Vanmorgen weer gezeur om stoelen-_- En helemaal niet luisteren! Heel irritant!

Toen ze op school waren, heb ik de was gedaan, gekookt en naar Engelse les geweest. Dat was erg gezellig! Toen de meisjes opgehaald. Ik kreeg een compliment van Rose haar juf, dat het zulke lekkere pasta was. Ze had een hapje geproeft, omdat Rose het niet wilde eten;) maar uiteindelijk heeft ze alles op!

Daarna naar zwemles. Sarah is over naar het volgende badje! Thuis snel iets gegeten en toen badderen en haren wassen. Dat was alweer 2 weken geleden, dus het waren ontzettend veel klitten! Maar nu is alles weer netjes! :)

Toen dinner afgemaakt. Rijst met kipkerriesaus. Met z'n vieren gegeten. De moeder vroeg ook of ik de snacks naar de bovenste plank kan verhuizen, Helemaal top!! Dan kunnen ze er niet meer bij! ;P Na het eten gedoucht, flikken gegeken en gaan slapen. Morgen zie ik Myrte en Lisa weer!! Zin in!!! :D

vr-30-1-2015 (dag 116)

Vanmorgen weer ruzie om de stoelen-_- en verder hebben ze slecht geluisterd. Het had gisteren een klein beetje gesneeuwd dus het was koud & glad. Maar de kinderen veilig op school gebracht.

Thuis de badkamers schoongemaakt, was gedaan, opgeruimd, gestofzuigd en alles aan kant voor het weekend. Ik ben naar trampolining geweeest en mijn tas ingepakt voor het weekend. ik heb de kinderen opgehaald en toen hadden we weer een probleempje met de auto:( Het raam aan Rose haar kant ging niet meer dicht. (maar hoe het open stond, was al een raadsel) Dus ik gelijk de vader gesmst. Hij zou er naar kijken als hij thuis kwam. Ik durfde het niet tegen de moeder te zeggen,

De buurman had er ook nog naar gekeken, maar hij wist het ook niet. Dus afgeplakt met een vuilniszak en morgen kijkt de vader ernaar. Ik heb met de kinderen een gezonde snack gegeten en toen boven gespeeld. Toen pizza in de oven en de kinderen gedoucht. Toen kwam de moeder thuis van een slechte werkdag, maar ik had het toch maar gelijk verteld (dat van het raampje) Natuurlijk was ze niet blij! Dat was ze al een beetje, maar die hielp niet mee.

Toen gegeten. 2 pizza's met z'n vijven. Daar kan ik niet op leven;P Dus ik had nog een rijstje van gisteren op. Toen de laatste dingen opgeruimd en gepakt. Gtst van gisteren en vandaag gekeken en nu op weg naar LONDON!!! De vader had mij afgezet!

Na 40 minuten lopen in het hostel aangekomen! Het is echt net een studentenhuis! Het stinkt, alles is vies (wc, keuken, vloeren en ik lig naast de afzuiginstallatie) We liggen met 15 man op 1 kamer in stapelbedden van 3 hoog. Maarja, na dit klaagmomentje!! Vol op genieten van het weekend!! Toen kwamen Myrte en Lisa!!!!! JEAHHHH:D Dit wordt echt een topweekend!

za-31-1-2015 (dag 117)

Gisteren avond nog lekker bijgekletst en vanmorgen vroeg op en ontbeten in het hostel: toast met jam en Enlish Tea. Toen opweg naar de London Eye. Daar zijn we op een tourbus gestapt. 48 uur toegang op een bus en boot. :) Toen over de London Bridge en Tower Bridge gereden. Daar uitgestapt en op de boot gegaan. Over the Tames naar de Big Ben. Daar afgestapt en wat gedronken in een leuke pub. Het was mega koud vandaag! En heel veel wind!

Toen op de bus naar het centrum op zoek naar info voor musicals. Van hot naarher gegaan en uiteindelijk The Phantum of the opera geboekt (voor die middag) Dus even geluncht en toen naar het 'Her Majesty's Theatre. Ik kon het verhaal niet echt, maar Lisa en Myrte hadden mij bijgepraat. Het was een super mooi gebouw en we zaten allemaal bovenin in het hoekje. Maar we konden het aardig zien en met een verrekijkertje ging het prima!

Helaas kon ik het niet zo volgen. Het waren vooral liedjes en dat in opera, is best moeilijk te verstaan. Maar de zang, dans, spel. kostuums etc. Alles zag er prachtig uit! Dus ik heb er wel van genoten!

Daarna ergens wat gedronken & toen richting Oxford street!!!:) Daar heerlijk rondgelopen en geshopt:D Nieuwe schoenen gekocht!:) Toen een tentje gezocht om te eten. We zijn geëindigd in een pub met Fish and Chips en een Fruit Cider! Heerlijk gegeten en het was een gezellige tent!

Toen wilde we graag naar een karaoka bar. Maar aan iedereen wie we het vroegen, begon ons uit te lachen -_- En toen waren er 3 jongens die ons de weg hadden uitgelegd EN hadden laten zien op hun mobiel. Dus wij helemaal blij! Maar we konden het niet vinden:( Tpen tot de conclusie gekoken dat we toch ook wel erg moe waren! Dus met de tube richting het hostel. Heerlijk gedoucht en naar bed!

Ging ik daar mijn tandenpoetsn\en, laat ik mijn tandeborstel vallen-_- En het is daar zo smerig! EN ik had die middag zo'n reishoesje gekocht voor een tandenborstel. Maar natuurlijk nog niet in gebruik genomen. Echt te dom XD

Oja, we waren nog in de Topshop geweest in Oxfordstreet. Die was echt HUGE! Maar dan ook echt mega groot!! En ze hadden alles! We wisten gewoon niet waar we moesten kijken!

Conclusie van de dag:

Heel veel gezien, gedaan, meegemaakt en gezelligheid beleefd! Nu erg moe, maar voldaan!

zo-1-2-2015 (dag 118)

Vandaag heel veel gedaan en gezien! We sonden op tijd op en we gingen op weg voor een echt English Breakfast. Maar er was een Winter London Run vandaag, dus er waren aardig wat wegen afgezet en overal mensen aan het hardlopen! Dus met een omweg hebben we een leuk tentje gevonden om te ontbijten! Echt super lekker! Toen op de bus gestapt en naar Hide Park gereden. Daar hebben we wat rondgelopen. Er waren daar ontzettend veel eekhoorns! Ze aten gewoon uit de hand van mensen en ze sprongen gewoon op je benen! Echt vreemd om te zien!

Toen zijn we weer op de bus gestapt en een heleboel gezien! We zijn uitgestapt bij Covent Garden. Daar waren veel straatmuzikanten en een heleboel gezelligheid! Erg leuk om te zien! Toen the St. Paul's Cathedral van binnen bekeken en daarna over de Milleniu, Footbridge naar het Shakespear's Globe gelopen. Daar een ticket gekocht en een rondleidin gekregen! Een heel mooi buiten theater, dat nog steeds gebruikt wordt in de zomermaanden! Echt mooi om te zien!

Toen op de bus gestapt en richting het hostel. Daar hebben we heerlijk couscous gekookt en gegeten! :D Daarna spullen bij elkaar gepakt en in een echte Engelse Taxi gestapt om naar het station te gaan.:) Daar de meiden gedag gezegd. Het was echt een top weekend!! Veel gezien, gedaan en heel veel gezelligheid!!! :D

Toen met de trein, een andere trein, een bus, nog een trein en uiteindelijk naar huis gelopen. (na 3,5 uur eindelijk thuis!!) Toen gedoucht, slapen en nagenieten van een heerlijk weekend!

Volgend weekend komen mama en Jorn! Ik kan niet wachten!!!

Het verslag komt dan waarschijnlijk ook later! :P

xxxxxxxxxxxxxxxx.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!