marlen.reismee.nl

WEEK 20 'EINDVERSLAG'

Lieve allemaal,

Ten eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor het lezen van mijn blog!:) Het waren allemaal uitgebreiden verslagen en soms dood saai voor jullie :P Maargoed, dit wordt mijn aller laatste verslag (een korte versie ''hoop ik'')!

ma-16-2-2015 (dag 133)

De vakantie is begonnen! Dus vanmorgen rustig aan en in de playroom gespeeld. Geluncht, buiten gespeeld en met lego een huis gebouwd. Toen kwam de moeder thuis en die heeft hen in bad gedaan en ik heb het eten gemaakt. Daarna met z'n allen gegeten, opgeruimd, met thuis geskypet en flikken gekeken. Conclusie van vandaag: het ging veel beter dan verwacht!

di-17-2-2015 (dag 134)

Vandaag zijn we naar blackberryfarm geweest. Daar hebben we de hele dag rondgelopen, het was namelijk heerlijk weer! Thuis heb ik de kinderen in bad gedaan en toen kwam de moeder al thuis. We hebben met z'n allen lasagne gegeten (dat viel goed in de smaak) Toen opgeruimd en naar boven gegaan.

wo-18-2-2015 (dag 135)

We hebben vandaag buiten gespeeld, een filmpje gekeken, geverfd, een picknick in de achtertuin gehad, nog meer geverfd en toen kwam de moeder thuis. Ik heb de kinderen in bad gedaan (ze waren ontzettend luidruchtig en luisterden voor geen meter) maar het is gelukt. toen gekookt (kipkerrie met rijst) Daarna met z'n allen gegeten en opgeruimd. Boven de laatste was gevouwen, mijn koffer gepakt en nog maar ander halve dag werken!!

do-19-2-2015 (dag 136)

Vandaag hebben we weer buiten gespeeld, geverfd en de kinderen hebben mij, op vrijwillige basis, geholpen met schoonmaken! Ik zei dat ze even voor zichzelf moesten spelen zodat ik wat kon schoonmaken en toen wilden ze helpen, CHILL:D hahaha

Toen kwam de moeder thuis en die heeft de meisjes meegenomen naar het zwembad. Ik had ondertussen gekookt. Daarna de kinderen gebadderd, gegeten en met thuis geskypet. NOG EEN HALVE DAG MORGEN!

vr-20-2-2015 (dag 137)

Vandaag kwam er een vriendinnetje van Sarah spelen. Ze hebben samen in de playroom gespeeld en ik had de laatste dingen schoongemaakt, opgeruimd en ingepakt. Om 1 uur kwam de moeder thuis en we hebben met z'n allen geluncht. Daarna ben ik naar Uckfield gereden: mijn E-ticket geprint, oude kleren naar het goede doel en een cadeautje gehaald voor de ouders.

Thuis een fimpje gekeken en met de kinderen gedanst (de moeder maakte zich klaar voor een etentje) Toen de moeder was vertrokken, heb ik de kinderen in bad gedaan en zijn we tv gaan kijken. De vader zou zo thuis komen. Maar dat was dus ander half uur later. -_- We hebben dus laat gegeten en de kinderen gingen daarna gelijk naar bed. Ik heb de boel opgeruimd en ik ga proberen te slapen... MORGEN NAAR HUIS!!

za-21-2-2015 (dag 138)

Vanmorgen was ik al vroeg wakker, maar wel goed geslapen! Ik heb mijn kamer en badkamer netjes achtergelaten en alles (echt alles) in mijn koffer gepropt! XD Toen met z'n allen ontbeten: scrumbled eggs with bacon and toast!:D

Ik kreeg nog een bedankje en ik had de kinderen en de ouders mijn bedankjes gegeven. Ze vond het kraammandje heel erg leuk!

Toen vertrokken naar het vliegveld. Met de meest-toeristische route ever! hahaha. Het had nog gesneeuwd vanmorgen dus het was een mooi uitzicht! Toen we bij het vliegveld aagekomen waren, heb ik afscheid genomen. Ik kan na deze week toch met een goed gevoel vertrekken.

Toen inchecken: ik dacht dat ik nog 1 koffer van 20kg erbij moest 'kopen' maar het was dus zo: ik had al 30kg erbij inbegrepen en ik zou dan nog 10kg los moeten betalen. Maar omdat ik bang was dat ik 20kg moest bij betalen, heb ik geen uitleg gegeven en maar gewoon betaald. Ontzettend veel geld, maar dat boeide mij niet meer;P

Toen netjes door de douane en wachten bij de gate. Daar riepen ze om van stoel nummer tot stoel nummer wie er in konden stappen. Echt super slim!!! Dan heb je in ieder geval geen gedoe met mensen die in de weg staan op het gangpad;) Het was echt een mega groot vliegtuig. De eindbestemming was Jakarta met een tussenstop in Amsterdam. Dus ik zat op stoel 44K hahaha. Helemaal in mijn eentje in het rijtje, bij het raam, met allemaal bemanning in van die indonesische jurkjes en slippertjes. Echt, ik had het idee dat ik heel ver weg op vakantie ging :P Het vliegtuig zou om 13.10 vertrekken, nou we zaten om 13.10 in de lucht!!! Ik kreeg wat te eten en te drinken aangeboden en na een klein uurtje waren we al in amsterdam! :D 20 minuten te vroeg. Ook riepen ze in het vliegtuig al om naar welke bagage band we moesten lopen, echt ideaal!! :D Ik moest buiten nog even wachten op mijn ouders en toen heerlijk onderwerg naar huis!! :) Gelijk langs het huis van Niels en Jesse gereden, erg leeg, maar dat wordt vast super mooi! En in de avond naar Fabienne en lekker bijgekletst met mijn vriendinnetjes! :D

Nu ben ik ondertussen al 2 weken thuis en ben ik weer aan het werk in de tuin. Ik ben mezelf aan het voorbereiden op mijn examen; boeken lezen etc.

De meest gestelde vraag die ik hier krijg: Is de baby al geboren?? Zal ik bij deze beantwoorden.

Ik heb de moeder 2x een bericht gestuurd (vorige week en deze week) of de baby al geboren is: geen reactie (wel gelezen --> 2 blauwe vinkjes) Ik heb het even op facebook gekeken en daar vond ik een foto van een rood-harig jongetje. Dus de baby is geboren, maar wanneer, hoe het heet, of alles goed is gegaan??? Geen idee, want ze reageert niet. Heel vreemd, maarja, dat is haar keuze!

Met dit verslag zet ik ook een punt achter het Engeland avontuur! Ik heb er veel van geleerd en ik waardeer thuis en de mensen om mij heen meer dan ooit!! <3

xxxxxxxxxxxxxxxx.

Reacties

Reacties

jolanda

Eindelijk je verslag gelezen Marlen!!
En ja ik ook maar vragen "'is de baby eral''
Leuke verhalen en een grootte ervaring rijker.
Succes met je voorbereiding van je examen en tof dat je zo H eerlijk je verhalen heb willen delen.

doeiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!