marlen.reismee.nl

Week 19

Hee Allemaal!

Dit wordt echt het korte verslag aller tijden:P Dit was de meest verschrikkelijke week van allemaal! De kinderen luisterden niet en de moeder was ook onredelijk. Ik wil het niet allemaal weer oprakelen, dus vandaag dat ik alleen de hoogte punten toelicht.

ma-9-2-2015 (dag 126)

Ik heb met Laura wat gedronken en afscheid van haar genomen. Ik heb mijn eerste koffer al ingepakt met alle spullen en kleding die ik niet meer nodig heb. En ik heb een kaart van mama gehad.

di-10-2-2015 (dag 127)

Ik heb geluncht met Willemijn, een Nederlandse au pair uit de buurt. Dat was zeker even gezellig, alleen vertrekken we allebei volgende week:) Ik heb mijn vlucht geboekt voor zaterdag 21 februari om 13.10 :D In de avond heb ik nog trampoline gesprongen.

wo-11-2-2015 (dag 128)

Rose was vandaag thuis. Ons laatste dagje samen. In de avond hadden we weer gedoe met eten. Ik heb met Fabienne geskypet en met Stefanie geskypet. Dat is een Nederlandse au pair die ongeveer in hetzelfde schuitje zit als ik. Ze heeft ook meningsverschillen met de moeder en haar kind is soms ook onaardig tegen haar.Dus met haar kan ik mijn ervaringen delen en dat is erg fijn!

do-12-2-2015 (dag 129)

Ik heb met Lisa wat in Costa gedronken, ik heb de laatste Engelse les gehad. (de rest ga ik online volgen). We zijn naar zwemles geweest, weer gedoe met het avond eten en met thuis geskypet!

vr-13-2-2015 (dag 130)

Ik heb het huis aan kant gemaakt, trampoline gesprongen (voor de aller laatste keer). Sarah had een playdate na school, dus ging ik alleen met Rose naar huis. Zij had haar hoofd gestoten tegen de auto, dus de moeder kwam eerder thuis (boos op mij) maar het was een ongeluk. In de avond heb ik nog met thuis geskypet. En nu is het WEEKEND!!!

za-14-2-2015 (dag 131)

Vanmorgen uitgeslapen tot 9.00 :D Toen gaan hardlopen (wandelen, ik heb veel nagedacht over wat er allemaal is gebeurd deze week. en tot de conclusie gekomen dat het echt FANTASTISCH is dat ik eerder weg ga!) Ik ben naar Uckfield gegaan en heb daar wat haarspulletjes gekocht voor de meisjes (als afscheids cadeautje) Daarna ben ik naar Crowbourough gereden, daar hebben 5 man mijn auto gewassen. Echt geweldig! Het ging zo snel en het resultaat is super! Daarna heb ik met Lisa geluncht en ook van haar afscheid genomen. In de avond moest ik oppassen en dat ging beter dan verwacht! Daarna nog met Stefanie geskypet en toen gaan slapen.

zo-15-2-2015 (dag 132)

Vandaag ben ik naar Eastborne geweest. Via Brighton, omdat de andere bus niet rijdt op zondag. Ik heb heerlijk geshopt en genoten van het fantastische weer! Fish and Chips op de boulevard met een zonnetje! Beter kan ik mijn laatste weekend niet afsluiten!! Toen op de bus weer naar Brighton, daar nog een rondje gelopen (voor het laatst)

Zo, dit was een kort verslag van week 19. Volgende week het aller laatste verslag ever! Ik ga nu heerlijk slapen en hopen dat ik de vakantie overleef! (de meisjes hebben komende week vakantie)

xxxxxxxxxxxxxx.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!