marlen.reismee.nl

Week 15

Hee allemaal,

Weer een week voorbij. Ik zal dit keer proberen iets minder uitgebreid te schrijven. Alleen een paar leuke dingen per dag.;)

ma-12-1-2015 (dag 98)

De ochtend ging goed. Helaas is er een 2e vis naar de vissenhemel. Verder het huis op orde gebracht, met de kinderen in de playroom gespeeld, douchen en avond eten. Vandaag nog een kaart van mijn moeder gehad! Super leuk!

di-13-1-2015 (dag 99)

Vanmorgen ging redelijk goed. We waren alleen wel te laat op school, ik was de tijd een beetje vergeten.. oeps;P Toen de kinderen op school waren, heb ik samen met een nieuwe au pair (Laura) wat gedronken. Zij is een Duitse au pair en vorige week begonnen als au pair. We hebben het over van alles en nog wat gehad. Ze is erg aardig. Daarna heb ik haar thuis gebracht, want ze heeft nog geen rijbewijs en anders moest ze nog 30 minuten naar huis lopen.

In de middag de kinderen opgehaald en naar dansles. Daarna gedoucht, gegeten en toen zat mijn dag erop. Oja, vanmorgen kwam de moeder heel vrolijk naar benenden. Beiden meisjes hadden in hun eigen bed geslapen. De hele nacht! Dat is een zeldzame gebeurtenis, maar heel erg goed voor het humeur van de moeder! Dus beter gaat dit vaker gebeuren! In de avond ben ik nog naar trampolining geweest. We waren met z'n vijven en het was lekker pittig!

wo-14-1-2015 (dag 100)

HET IS DAG 100!!!! Mijlpaal!!!

Vanmorgen ging op zich goed. Alleen in de auto naar school deden ze wat moeilijk. We reden net de wijk uit en toen zei Sarah: papa zei dat we sjaald moesten dragen. En ze wilde dus terug. Maar ik wilde niet nog eens te laat komen, dus ik zei: nee, dat doen we morgen wel. Je moet gewoon je jas tot boven dichtritsen. Maar daar waren ze het niet mee eens en ze begonnen te zeuren en best onaardige dingen te zeggen. Vooral Rose bleef maar doorgaan en zelfs tegen Sarah deed ze heel onaardig. Dus toen we thuis kwamen, heb ik haar eerst naar haar kamer gebracht. Daar heeft ze een tijdje zitten huilen en na een paar minuten heb ik met haar gepraat en toen was het goed. We hebben in de playroom gespeeld, tv gekeken en buiten gespeeld.

Ik kreeg vandaag mijn verjaardagspakket van thuis! Echt zooo ontzettend leuk!!! Bloemen, luchtje, chococla, maskertjes, vrienden van Amstel dvd, allemaal kaarten (papa, mama, broers, Jolanda, Fam Overgaauw, Ria, Fam Binnendijk en opa & oma) Zo ontzettend lief!!! Er zaten ook nog 2 kleurboekjes bij voor de kinderen. Die vonden ze erg leuk!!

Na school in de playroom gespeeld, gebadderd en gegeten! Ik had ook een nieuw stoplicht gemaakt. Het werkt een beetje anders, maar ze luisteren wel weer beter!

Rose zette het bij het eten op het huilen. Ze wilde geen suas bij haar spaghetti, maar ik dag: je moet wel anders wordt de moeder boos op mij dat ze alleen spaghetti eet. Dus helemaal huilen, schreeuwen en met der fluppy's gooien. Dus ik had haar op de trap gezet. Toen kwam de moeder thuis en die was boos dat ik Rose zo hard had aangepakt. Want ze was gewoon moe. Dus ze kreeg spaghetti zonder saus. En toen het voor haar neus stond, wilde ze toch met saus. Zo'n gedoe! Allemaal voor niks! En de moeder zei dat ik haar maar gewoon moest geven wat ze wilde. Want ze vindt het niet leuk om thuis te komen met een huilend kind. Oja, en het nieuwe stoplicht vond ze ook niks. Te ingewikkeld voor Rose.... Dus het is allemaal nooit goed!

Na het eten opgeruimd en naar boven gegaan. Met Jesse geskypet om office te instaleren op mijn laptop. Wat een gedoe! Maar na meer dan een uur, toch nog gelukt! Super bedankt!

do-15-1-2015 (dag 101)

Vanmorgen ging goed. Ik had vandaag mijn eerste Engelse les. Het was erg leuk! Even met je hoofd (gedachten) ergens anders! Heerlijk! Helaas geen mensen van mijn leeftijd. De meeste zijn 30 jaar of ouders. Maar het was erg gezellig! Iedereen komt uit een ander land. Rusland, Slowakije, Brazillië, Indonesië, Polen. We hebben een voorstelrondje gedaan, wat geschreven en de grammaticale fouten besproken.

Daarna de meisjes opgehaald en naar zwemles. Thuis in bad (drama, ze luisterden voor geen meter!) Toen gegeten, opruimen, douchen en relax tijd! Toen kwam de moeder mij vertellen dat ze het niet goed vond dat ik in hun slaapkamer was geweest. Echt hoor: dag 101, ik breng zo vaak schone was in hun kamer of ik moet iets pakken voor de kinderen etc. Nooit wat over gehoord. Ik droog de haren van de kinderen met de föhn daar (al ongeveer 10 weken) en dan zegt ze nu dat ze niet wil dat ik daar kom --> privacy! Oke, dat kan ik begrijpen, maar waarom gaat ze daar dan nu een probleem van maken.....? Maargoed, we gaan gewoon verder...

vr-16-1-2015 (dag 102)

JEAAAAAH, it's my birthday! Ik heb kaarten ontvangen van: Kyra, Laura, Lisa van Wanrooij, Leony en Fam waterval (in NL bezorgd) en een mailtje van Niek en Ria. Super leuk!!! Ook allemaal felicitaties op Facebook en Whats app. Super lief!

Verder was het een normale dag. Ik had 's ochtends wel met mijn ouders geskypet. Erg leuk!

Toen gewoon dingen in huis gedaan, trampoline gesprongen en kinderen opgehaald. Toen ze weer vervelend deden zei ik: Ik ben vandaag jarig en ik zou het zeer waarderen als jullie naar mij luisteren!!! Ze waren helemaal verrast dat ik jarig was, terwijl ik van de week dat hele pakket gekregen had en aan hen had laten zien.. We gingen een cake bakken (veel troep, maar erg lekker) Toen gebadderd, wat ook niet helemaal van harte ging. Daarna ging ik paaseieren voor hen verstoppen. Ze vonden het helemaal leuk! Dus dat hebben we een hele tijd gedaan!

Toen kwam de moeder thuis en zij zou koken. Hamburgers met patat (gezond toch?;P) Toen liet Sarah mijn verjaardagskaarten aan de moeder zien. Wist ze dus helemaal niet dat ik jarig was! Helemaal in shock, waarom ik niks had gezegd. Maar ik heb we een paar keer genoemt dat ik de dag voor Rose jarig ben. Maar blijkbaar is dat niet blijven hangen. En ik ga het ook niet van de dagken schreeuwen;) Toen dus gegeten, opgeruimd en naar boven. Ik heb nog met Ramona en met thuis geskypet!! :D Er werd nog voor mijn gezongen, super leuk!!!

za-17-1-2015 (dag 103)

Heerlijk uitgeslapen vanmorgen. Ontbeten en gaan hardlopen. Toen ik terug kwam, was de vader met de kinderen weg en de moeder was het hele huis aan het opruimen. (Rose is jarig, dus we krijgen visite) Ik ben gaan douchen en heb wat gelezen. Ik heb uiteindelijk besloten, toch niet mee te gaan naar de binnenspeeltuin.

Ik kreeg nog een verjaardagscadeau: sloffen en een armband. Toch wel erg lief! Toen de familie vertrokken was, nog wat gelezen, 2 kaarten ontvangen (van Fam Prins en Gianna had ik een pakketje gekregen, super leuk!) Daarna nog met Jorn geskypet! Hij komt ook naar Londen met mama! LEUK!!:D

Toen de familie weer thuis kwam, was het een drukke boel. Alle vrienden en kinderen waren ook mee gekomen om te lunchen en taart te eten. Erg gezellig! De vrienden zijn echt aardig. Vooral de neef van de hostdad. Hij zei de hele tijd dat ik lekker op stap moest, mijn verjaardag vieren! echt een grappig man:P Toen de meeste weg waren en de kinderen werden gebadderd, heb ik wat opgeruimd. Daarna een broodje gegeten en naar boven gegaan. Nog even flikken gekeken en heerlijk gaan slapen!

Oja, Rose was blij met haar prinsessenpuzzel. Ze is echt ontzettend verwend! Een hele speelkeuken met alles erop en eraan! Waar dat komt te staan, mag een raadsel zijn! Verder heeft ze nog meer spullen voor haar poppen, boekjes etc.

zo-18-1-2015 (dag 104)

Vandaag weer eens een dagje Brighton. Did keer samen met Laura en Lisa. Ik heb hen rondgeleid door het koude Brighton en het was super gezellig! Lekker winkeltjes kijken, gegeten en toen spontaan gaan schaatsen! super leuk! Het was lang geleden, maar het ging goed.:D Daarna nog wat gedronken en op de bus naar huis.

Thuis nog wat gegeten, een warme douche genomen, nog even met de moeder gesproken. Ik probeer zo aardig en geïntereseer mogelijk doen, aangezien ik hier nog wel een tijdje ben;P Ze had vandaag nog een controle en alles zag er goed uit. Dus dat was goed om te horen! Nu nog even flikken kijken en dan slapen!

Einde dagboek 2. Morgen start van dagboek 3!

Ik heb geprobeerd het verslag kort te houden, maar het is alsnog een heel eind geworden;)

xxxxxx.

Reacties

Reacties

jolanda

Hey Marlen zoek lekker je ontspanning meid en de moeder heeft vast last van haar hormonen.
Ze moet het aan iemand kwijt misschien gaat het beter als ze met zwangerschap verlof is en wat meer kan slapen.Leuk dat je moeder met Jorn naar Londen komt.Een fijne week gewenst doeiiiiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!