marlen.reismee.nl

Week 11

Hallo Allemaal,

Weer een week voorbij gevlogen! Vooral het weekend gaat veel te snel! Hier de update van deze week!

ma-1-DECEMBER-2014 (dag 70)

Vandaag een rustige en saaie dag. Ik had samen met Sarah ontbeten. Een soort van ontbijtpap, echt lekker.:) Toen had de moeder Sarah naar school gebracht. Want ze was nog een dag vrij. De vader was ook thuis. Eerst dacht ik: die gaan samen de garage uitzoeken, maar ze hebben allebei de hele dag op bed gelegen. Rose was ook nog een dagje thuis. Ik heb toen maar was huiswerk gemaakt, wasjes gedraaid, toen Sarah gehaald, want de moeder was voor controle naar de dokter. Toen nog meer huiswerk gemaakt. Heerlijk gegeten, de moeder had gekookt. :) Toen de meisjes in bad gedaan, opgeruimd, zelf een bad genomen, met Gina geskypet, programma's gekeken en lekker slapen!

di-2-12-2014 (dag 71)

De ochtend ging redelijk goed. Alleen toen we op het punt stonden te vertrekken naar school, ging Sarah moeilijk doen over een 'toy' om mee te nemen naar school. Ze kon niet kiezen.... a fijn, uiteindelijk in de auo, toen deed ze ook nog brutaal, maar ik negeerde het gewoon. Ik ben nog steeds een beetje doof, dus dat negeren ging mij prima af :P

Ik heb hen allebei naar school gebracht, ontbeten, opruimen, was vouwen, huiswerk gemaakt. De vader was nog thuis vandaag. En nu echt ziek. Want hij heeft zelfs geslapen;)

Toen kwam de postbode met een sinterklaas pakket! Echt super leuk! Eerst dacht ik dat mijn moeder het had gestuurd, maar toen ik het gedicht las, zag ik aan 'Marlennie' dat het van de 'drankjes doen' app kwam :D Er zat een prachtig gedicht in! Een chocolade letter, kruidnoodjes, een choco sinterklaas, huissokken en hot chocolate!:D Nu dacht ik goed te beginnen met gezonder eten, maar volgens mij kan ik beter in januari beginnen! Maar super bedankt meiden!! :D

Toen de meisjes gehaald en naar dansles gereden. Bleek het kijkdag te zijn. Omdat het de laatste les van het jaar was. Maar ik moest dinner maken. dus dat had ik gauw gedaan. Rose bleef thuis bij haar vader en ik heb nog het laatste half uurtje bij Sarah kunnen kijken.:D Ze zegt trouwens dat ze het niet leuk vindt, omdat ze er moe van wordt. Maar als ze er eenmaal is, dan zie je haar wel stralen. En het zag er goed uit!

Thuis dinner afgemaakt en met z'n alle gegeten. Toen opgeruimd, Sarah in bad gedaan. Ze had goed geluisterd, en toen zat mijn dagje erop! Ik heb mijn spullen gepakt en ben naar trampoline springen gegaan. We waren met z'n tweeën en het was suepr zwaar! Ik voel mijn buik nu nog steeds! Maar het is goed voor mij!

Thuis lekker gedoucht. Helaas even geen wifi verbinding. Dus dan maar schrijven en slapen:) Mijn eerste dagboek is trouwens al vol! Op naar nummer 2!

wo-3-12-2014 (dag 72)

De ochtend ging goed. Rose had alleen weinig gegeten. Ik heb Sarah naar school gebracht. De vader was nog thuis, dus hij hield Rose de hele dag bezig! Ik heb wat gerommeld in huis. Ik moet van de week denk even langs de dokter voor mijn oren. Ik kan nauwelijks iets horen en ik wil natuurlijk wel gewoon terug kunnen vliegen zonder dat ik door de grond ga van de pijn! Maar het schijnt heel duur te zijn om hier naar de dokter te gaan. Dus ik heb nu 1 of ander paracetamol gekregen en dan morgen langs Boots (soort drogist)

Verder een rustig dagje. De vader was met Rose naar Barney's geweest en daarna heeft ze heel lang geslapen. Hij had Sarah van school gehaald en zij hebben in de playroom gespeeld. Ik heb vanmiddag ongestoord tv kunnen kijken! Eindelijk geen Peppa Pig of Doc mcstuffins of Ben & Holy's little kingdom. Gewoon een relax momentje voor mezelf!:)

Toen heb ik Sarah gedoucht en hebben we Home Alone 4 gekeken. Daarna lekker pasta gegeten!

Ik ben nu trouwens zo erg verkouden, dat ik alleen nog via mijn mond kan ademen. Echt verschrikkelijk irritant!

do-4-12-2014 (dag 73)

Vannacht echt nauwelijks geslapen! Dus ben helemaal kapot nu! Ik was vroeg opgestaan, gedoucht, de kinderen luisterden gelukkig goed vanmorgen! Nadat ik hen op school had gebracht, ben ik naar Boots gereden, Daar werd een neusspray aangeraden, en als dat niet wil helpen, moet ik toch naar een dokter. Thuis heb ik ontbeten en toen ben ik naar Gianna gegaan. We hebben met z'n tweeën geluncht en gezellig bijgepraat! Ze heeft besloten om toch thuis te blijven na de kerst. Dus ze is hier nog maar 2 weken:( Maar we kunnen nog veel leuke dingen doen!!

Thuis heb ik het eten voorbereid. Voor de kinderen: doperwten, aardappel wafeljes en kipfingers. en voor de volwassenen hutspot en kip. :)

Toen de kinderen opgehaald en naar het zwembad gereden. Ze hebben allebei keurig geluisterd en Sarah had goed haar best gedaan bij de zwemles. Thuis gebadderd, haren gedaan, gegeten en opgeruimd. De moeder was iets later, dus we hebben even een filmpje gekeken.

Kyra kwam trouwens met een naam van een andere Nederlandse au pair in de buurt. Zo'n half uurtje hier vandaan. dus ik heb haar een berichtje gestuurd, hopen dat ze reageerd!

Na het opruimen heb ik lekker gedoucht, rtl gemist gekeken en nu even schrijven. Morgen alweer laatste werkdag van de week! oja, Gianna had nog een witte kitkat meegenomen uit Duitsland. Zij vindt die mega lekker en hier kun je ze niet vinden! Dus ik heb er van genoten!!:)

vr-5-12-2014 (dag 74)

Sinterklaas!! Zo vreemd, een 5 december zonder dat je een zwarte piet op straat tegen komt of dat ik er zelf 1 speel. Heel vreemd.

Vanmorgen had Sarah last van haar buik, dus niet veel gegeten en hangerig. Ik had de meisjes naar school gebracht, ontbeterm strijken en toen naar trampolining. Daar aangekomen word ik 1 minuut voordat de les begint gebeld door de moeder, dat ik Sarah moest ophalen, omdat zij zich niet lekker voelde. Op 1 of andere manier had ik dit al verwacht., Ik denk dat dat komt omdat de hostmum vanmorgen zei: als je je niet goed voelt, kan de juf mij bellen en dan kan Marlen jou ophalen. dus daar heeft ze gebruik van gemaakt!

Toen ik namelijkvroeg (toen we net de school uitstapte) of ze nog last van haar buik had, zei ze: een klein beetje. Dus dat viel allemaal wel mee!

Thuis heb ik geluncht, voor Sarah een filmpje aangezet en zelf in huis gerommeld. Daarna hebben we Sarah haar knuffel opgehaald (die lag nog op school) en toen hebben we Rose gehaald. Thuis hebben we met de lego gespeeld, een santa tekening gemaakt, gebadderd, gegeten, stickers uitgekozen en toen tv gekeken. Voor dinner hadden we rijst en een prutje uit de vriezer. Het klinkt niet echt lekker, maar dat was het wel!:D De kinderen hadden trouwens toast met jam -_-

Toen de ouders thuis kwamen,hebben zij zich omgekleed en zijn we met z'n alle naar Uckfield gegaan om door de high street te lopen, met allerlei kortingen in winkels, speciale disney figuren op straat. Het was erg gezellig, maar ontzettend koud!

Thuis gingen de kinderen gelijk naar bed. Toen ik mijn wifi aanzette, zag ik het schokkende bericht van Gianna! Haar hostfamilie heeft haar het huis uitgezet. Ze moet morgen weg! Ik dacht eerst dat het een grapje was, maar het is echt! Ze gaat moren ochtend vroeg terug naar Duitsland! Ik kan haar niet eens mee gedag zeggen :( We kunnen niet naar Brighton, London en alle andere dingen die we nog wilde doen. Zo vreemd! Het was voor haar ook nog maar 2 weken! Ze snapt er zelf ook helemaal niks van! Toch raar dat dat zomaar kan.

Gianna heeft mijn nummer aan een andere au pair gegeven die zij kende. Dus nu ga ik met haar en nog iemand naar Brighton morgen. Leuk, maar ik vind het zo erg voor Gianna! Maar we blijven contact houden!

Verder heb ik een warme douch genomen, rtlgemist gekeken, en straks heerlijk slapen!

Ik heb nu weekend!

Nog maar 10 werkdagen!

Nog 15 nachtjes slapen en dan thuis!

Morgen lekker naar Brighton!

Oja, ik heb de kerstkaarten gepost, dus als iedereen de postzegels wil bewaren! THANKS! :D

De verkoudheid is er trouwens nog steeds, ook nog doof. Maar niet zo veel pijn meer.:)

za-6-12-2014 (dag 75)

Op zich aardig geslapen. Nog steedser jammer dat Gianna weg is. Maar ze is nu weer veilig in Duitsland!

Het heeft afgelopen nacht ontzettend gevroren! en het was mega koud! Zelfs de stoep was glad toen ik naar de bushalte liep!! Maar de zon scheen wel!:D In de bus kwam er een man met een echte schotse rok en geiten wolle sokken binnen lopen, echt te grappig! Het zag er niet uit!

Ik had vanmorgen trouwens de chocolade letters op tafel achter gelaten. Mijn ouders hadden die meegenomen en omdat de meisjes goed hadden geluisterd afgelopen week en omdat het gisteren sinterklaas was, heb ik ze gegeven.:)

Vandaag ging ik naar Brighton met 2 nieuwe au pairs. Sophie en Susan (als ik het goed heb) 2 duitse au pairs. Maar ze spraken heel de tijd Engels, dus dat waardeerde ik wel heel erg! Ze hadden veel kerst inkopen gedaan! Zelf ben ik daar niet zo van. maar het was gezellig en we hebben veel winkeltjes gezien! Helaas deden mijn oren weer mega veel pijn! Ik heb hen verteld dat ik niet echt mezelf was en dat ik naar huis zou gaan om te slapen! ik vond het echt super jammer, maar ik moest de tranen gewoon tegenhouden, zoveel pijn dat het deed! Ze begrepen het gelukkig en toen heb ik de bus naar huis genomen. Thuis ben ik gelijk gaan douchen en mijn bed ingegaan. Na ongeveer een uurtje werd ik wakker en moest ik toch wat gaan eten (aangezien ik op 3 boterhammen had geleeft die dag) Daarna heb ik een aantal afleveringen van Flikken Gent gekeken! Echt leuk! Een nieuwe verslaving! Er zijn 10 seizoenen, dus ik heb nog wel even te gaan! Eigenlijk zijn sommige dingen heel slecht gespeeld en je ziet de aller eerste mobiele telefoons, zo grappig! Maar goede bezigheidstherapie! Daarna ben ik heerlijk gaan slapen. De pijn is al iets weggezakt.

Leuk feitje: ik heb gewoon niks gekocht in Brigthon!

Surprised

zo-7-12-2014 (dag 76)

Vanmorgen vroeg op om Anna-Lena op te halen om te ontbijten bij Bill's. Verbazingwakkend genoeg, was de familie ook al weg! Het duurde even voordat ik Anna gevonden had. Ik was mijn tomtom vergeten en het was nogal een gedoen, maar uiteindelijk gevonden!

Toen naar Lewes gereden en heerlijk pancakes gegeten! Echt super lekker! Dat ga ik zeker vaker doen!

Daarna hebben we over de high street gelopen en een hot chocolate gedronken bij Costa. Daar nog bijgekletst en toen heb ik haar weer thuis gebracht.

Thuis was de familie nog weg of alweer, want het was een enorme zooi in huis! Ik heb de keuken een beetje aan kant gemaakt en de auto gewassen. Ik kon nauwelijks meer door de ramen kijken;) En als je eenmaal begint, zie je dat de rest ook wel erg vies is;)

Daarna lekker op bed Flikken Gent gekeken. Als dinner langs de Mac gereden en nu schrijven, straks douchen, skypen met thuis en mijn blog schrijven :)

NOG MAAR 2 WEKEN!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx..

ps: vergeet de postzegels niet!

Innocent

Reacties

Reacties

Annelies

He Maarlen leuk om je verslagen te lezen hoop niet dat je ziek word nog even volhouden en dan lekker 2 weekjes naar huis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!