marlen.reismee.nl

Dag 20 (12-10-2014)

Lieve allemaal!

Het is alweer zondag! En ik zit alweer 3 weken in Engeland. (voelt veel langer, maar toch best snel gegaan)

Gisteren avond lag Rose al om 19.00 uur te slapen, heerlijk! Sarah viel pas rond 22.00 uur in slaap! Ik was ook helemaal kapot! Ik had voor mezelf een bed op de grond gemaakt met kussens en dekbedden. Niet heel erg comfortabel, maar ik lag bij de kinderen en daar ging het om. Rose werd rond 22.00 uur nog even wakker, maar ze ging niet huilen (gelukkig) en ze sliep snel weer verder. Voor de rest sliepen ze de hele nacht door! Zelf sliep ik heel erg ligt. Ik voelde mij toch erg verantwoordelijk en ik was bang dat ik niet wakker zou worden als 1 van hen zou gaan huilen. Dus ik heb denk maar 2 uurtjes geslapen in totaal! MOE!!;)

Rond 7.00 uur werd Rose wakker, toen heb ik de tv aangezet en dat was goed. Rond 8.00 uur werd Sarah wakker. Ze mistte mama, ik zeg: ik mis mijn mama al 3 weken. Toen was ze heel even stil, maar ze was toch tot de conclusie gekomen dat zij het zwaarder had.:P De meisjes hebben samen tv gekeken, terwijl ik even snel ging douchen. Daarna ontbeten, aangekleed en haren gedaan en rond 10.00 uur waren de ouders weer thuis. De kinderen waren helemaal blij! Vooral omdat de ouders een klein cadeautje hadden meegenomen. ;) Toen ben ik naar Brighton vertrokken, had ik net de bus gemist, dus ben ik een paar haltes verder gelopen (bezigheidstherapie)

Eenmaal in Brighton wat te drinken gehaald, winkeltjes gekeken, een nieuw tasje en een shirtje gekocht in de Primark. Eindelijk weer kauwgom gevonden!! Dat had ik echt gemist! Ook heb ik 2 Engelse boeken gekocht: Fungirls en The fault in our stars! Ik ben benieuwd!

Ik ben een stukje over de boulevard gelopen. Het was trouwens echt super druk! Heel veel motoren. Volgens mij was er een soort van bijeenkomst ofzo. Echt niet normaal! Ook ben ik de wat kleinere straatjes ingelopen met allemaal kleine winkeltjes en cafe's. Daarna weer op de bus gestapt. (het was ondertussen weer gaan regenen)

Thuis heb ik wat gegeten, geskypet met Fabienne en Vincent, thuis en Lisa. Gezellig!:)

Nu nog even schrijven en dan heerlijk slapen! Dat heb ik hard nodig!!

Voor komende week: Dinsdag ga ik ergens wat drinken met een Duitse au pair uit de buurt. Daar heb ik echt super veel zin in!!! Aanstaande zondag naar Londen met 3 andere Nederlandse au pairs!! ook super leuk! Daar kan ik de hele week naar toe leven!! :D Ook ga ik deze week echt meer sporten, wandelen, proberen mijn eigen bootcamptraining te doen (en vol te houden)! En als laatste mededeling: Vanaf nu ga ik 1x in de week mijn blog schrijven. Het was fijn om in het begin alles met iedereen te delen, maar de verhaaltjes zijn over het algemeen hetzelfde, dus 1 verslag in de week met alle hoogte en diepte punten, lijkt mij voldoende en is voor jullie ook leuker om te lezen!! :) Ik denk dat het een zondag wordt, maar he zou ook een maandag kunnen zijn!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

Reacties

Reacties

jolanda

prima idee 1x per week en veel plezier in Londen!!!

mirjam Weber

ha Marlene even in 1 keer alles gelezen, we zijn in Spanje en hadden even geen Wifi. 3weken al, wat een tijd. Leuk Londen, geniet er vooral van, groetjes Mirjam

Ineke Binnendijk

Marlen, bedankt voor je lieve kaartje. Echt Engels, met thee en lekkere koekjes! Ik ben trots op je dat je het lijkt te gaan redden met je oppasdametjes! Nog heel veel succes en plezier gewenst, en wie weet zien we je rond de kerst weer in Holland.

Jose Ton

Hey Marlen

Zo ik ben weer even helemaal aan met lezen.
Je schrijft hartstikke leuk en eerlijk. Je maakt het niet mooier dan het is. Zo te horen zijn de meiden echt niet altijd even makkelijk maar, dit ligt niet aan jou.
Blijf vooral consequent naar hun want, ze proberen je gewoon uit. Wel superleuk dat je contact hebt met andere aupairs. Dan kan je lekker met hun leuke dingen gaan doen in het weekend Zo hou je het ook langer vol. Vandaag heb ik gezellig bij je moeder een bakkie gedaan Dit is natuurlijk altijd gezellig
Aanstaande zaterdag ga ik samen met haar zwemmen voor de actie spieren voor spieren waar Niels ook aan mee doet.
Dus mocht ik verzuipen dan is het Niels zijn schuld ;)
Hier begint het nu ook herfst te worden.
We zijn bezig met ideeën om onze woonkamer te pimpen. O ja nog hartstikke bedankt voor je kaart echt superleuk.
Nou meid hou vol en we blijven je blog lezen.
Liefs en een big big hug van mij
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx doei doei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!