marlen.reismee.nl

Dag 19 (11-10-2014)

Hee allemaal!

Vanmorgen geskypet met de buurjongens en de buurvrouw! :) Helaas een slechte verbinding, maar super leuk om hen weer eens te zien! De jongens vonden het raar mij zo te zien via de computer en ze zaten heerlijk kruidnoten te eten voor mij ogen, JALOERS!! :)

Daarna ben ik opgestaand, aangekleed, ontbeten en begonnen mijn huiswerk achterstand weer in te halen. Zoals gewoonlijk was mijn schema in duigen gevallen. Het kostte mij drie en een half uur, maar ik ben weer bij! Toen heb ik geluncht met een broodje knakworst en sausijzenbroodje. Toen heb ik een kaart op de bus gedaan en daarna vertrokken mijn hostouders naar Londen voor een feest. Ik heb met de meisjes gekleurd, avondgegeten (niet wat op het menu stond, maar ze hebben in ieder geval iets gegeten), gedoucht, tandengepoetsen, haren gedaan en toen een filmpje aangezet. 18.30, dus hartstikke op tijd! Rose is vrijwel direct in slaap gevallen en Sarah ziet er ook moe uit. Ik hoop echt met heel mijn hart dat ze de hele nacht doorslapen! Anders ben ik morgen helemaal gebroken! Het maakt mij zelf niet uit of ze om 6 uur wakker zijn, als ze maar doorslapen.

De buurvrouw was nog even langsgelopen, om te kijken of alles goed ging: Ja hoor :)

Straks zelf douchen en alles en als het mee zit in Sarah haar bed slapen en anders op de grond. De ouders willen liever niet dat ik boven slaap, voor het geval dat er iets gebeurt. (of met een d)

Morgen misschien naar Brighton als de ouders op tijd terug zijn en als ik niet te moe ben. :P Maar ik ben al over de helft van de oppas tijd, maar liever niet nog een keer oppassen in het weekend. Het breekt heel het weekend in 2 delen. Dat is wel een beetje jammer.

xxxxxxxxxxxxxxx.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!