marlen.reismee.nl

Dag 18 (10-10-2014)

Lieve allemaal!

Vanmorgen is alles goed gegaan! Nadat ik de meisjes naar school had gebracht ben ik gaan ontbijten bij Costa, een soort Starbucks. Was erg lekker, maar wel saai in je eentje en er was niet echt iemand van mijn leeftijd om bij te gaan zitten :P

Eenmaal thuis een wasje gedraaid, mijn logboek bijgeschreven, stofgezogen, met mama gebeld, kaarten ontvangen!! (van mama met een kleurboek voor de kinderen, van Leony en Familie Binnendijk) Super bedankt allemaal, super leuk! Ik heb zelf ook een paar kaarten op de bus gedaan, maar dat blijft nog even een verrassing! :)

Daarna heb ik de meisjes weer opgehaald, zijn we naar het postkantoor gelopen en toen begon het te regenen! Het was thuis al een gedoe met welke schoenen en jassen doen we aan. Maar daar zijn we uitgekomen! Terug van de wandeling lekker gedoucht en de haren gedaan. Toen hebben ze ongeveer een kwartier ruzie gemaakt en gehuild om een Ipad, uiteindelijk maar de tv aangezet met een filmpje. Het was alleen een beejte storend beeld, omdat het erg regende en onweerde. Rose was in slaap gevallen op de bank en toen ze wakker werd was ze niet meer te genieten. Dat moeten we de volgende keer dus zien te voorkomen :P

De hostmomm was laat thuis van werk, maar ik had alvast de aardappels gekookt en daarna hebben we samen de ovenschotel klaargemaakt. Super makkelijk, gewoon gehakt met saus, puree eroverheen en geraspte kaas en de oven in. Helaas geen groenten, maar het was best lekker! :) De buren kwamen ook eten, dus dat was druk maar gezellig! Ik heb daarna opgeruimd en ben naar boven gegaan. Ik heb met Gina geskypet dat was erg gezellig!:) Daarna gtst en flikken maastricht gekeken. Ik hoorde dat de meisjes erg laat naar bed gingen, ik hoop dat ze morgen een beetje te genieten zijn. ;)

Verder heb ik besloten dat ik maar veel ga wandelen hier! Want ik wordt tonnetje rond hier, veel eten en weinig bewegen gaan niet samen. XD

Morgen moet ik oppassen dus ik ga nu maar slapen. Zie er wel tegenop, maar ik overleef het!

Liefs xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!