marlen.reismee.nl

Dag 17 (9-10-2014)

LIeve allemaal!

Vanmorgen waren de meisjes al beneden toen ik naar benenden ging, dat was voor het eerst! Ze hebben goed gegeten en geluisterd, dus we hadden wat tijd over. Ik ben ook begonnen met boekjes lezen met Sarah in de ochtend. Eerst deed de hostmom dat in de avond, maar dan heeft ze totaal geen concentratie meer, dus proberen we het in de ochtend, dat gaat op zich wel aardig. Alleen is ze vrij snel afgeleid. Toen heb ik ze allebei afgezet op school, ben ik naar huis gegeten en heb ik ontbeten. Daarna heb ik de badkamers schoongemaakt, een wasje gedraaid, gtst gekeken! :) De stroom was ook nog uitgevallen, dus had ik hostdad gebeld, en die had mij uitgelegd hoe ik het moest maken. En het was gelukt!

Toen heb ik de meisjes opgehaald van school en zijn we direct doorgereden naar het zwembad! Daar had Sarah een try out voor haar toekomstige zwemles. Ze moest een paar oefeningen doen, om te kijken in welke klas ze zal gaan starten. We hadden daar een badpak gekocht (bikini's zijn niet toegestaan) en na 5 minuten zwemmen was ze alweer klaar. Ik heb toen wat dingen geregeld bij de receptie en toen zijn we naar huis gereden.

Ze hadden allbei super goed geluisterd en ze ging samen in de speelkamer kleuren, terwijl ik met het avondeten begon. De kinderen aten smily faces (aardappels) met vissticks en doperwten. Voor de ouders en mijzelf had ik rijst, cordon bleu, doperwten/peen en sierfruit gemaakt. Het was super lekker en de meisje hadden goed gegeten! Na het eten heb ik ze in bad gedaan, toen kwam de hostmom thuis en hebben wij met z'n tweeën gegeten. We hebben de boel opgeruimd, ik toen was mijn dag klaar!

Ik heb nog wat gtst en flikken maatstricht op mijn kamer gekeken! Ook heb ik een andere au pair gemaild. Ik had adres gevonden op die au pair site van Engeland. Ze woont maar 6 km bij mij vandaan, dus ik hoop dat ze snel reageerd!

Kim had trouwens gelijk! Aan het eidne van deze week zullen de kinderen beter luisteren. En dat is zeker waar! En ze huilen een stuk minder. Soms zijn ze nog wel irritant, maar ik kan er wel een stuk beter mee omgaan. Ik ben wel weer toe aan het weekend! Even weg uit de dagelijkse sleur en tijd voor mezelf! Ik hoop echt dat ik andere au pairs ga ontmoeten binnenkort! Dan kan ik daar gewoon mee afspreken overdag. :)

xxxxx.

ps: ik ben nu weer helemaal bij met schrijven!! :D

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!