marlen.reismee.nl

Dag 16 (8-10-2014)

Lieve allemaal!

Vandaag alweer woensdag, dus Rose is thuis vandaag. Sarah had weer een moeilijke start vanmorgen, maar uiteindelijk is alles goed gegaan. Het was al de hele nacht aan het regenen en het ging steeds harder, maar ja we moesten wel naar school toe! Dus ik door de regen rennen naar de auto, de auto voorgereden en toen de meisjes ingestapt. Ik was helemaal doorweekt! En het duurde de hele ochtend voordat mijn broek weer droog was! Toen moesten we nog naar school rijden. Overal super grote plassen en bij het stoplicht stond heel de straat blank! Echt niet normaal! Alle auto's reden daarom erg langzaam door de plassen heen. Ik heb Sarah afgezet bij het hek en ik ben toen met Rose naar huis gereden. Dit duurde ook erg lang vanwege de regen. Het was gelukkig wel al wat minder hard gaan regenen, maar de plassen waren er natuurlijk nog steeds. Thuis heb ik ontbeten en hebben Rose en ik even tv gekeken.

Daarna hebben we bijna alle kleding van Rose doorgepast! Ze luisterde super goed en ze was super trots op het resultaat. Alle te kleine kleren hebben we in de babykamer neergelegd. Ze heeft nu niet zo veel meer over, maar we hebben in ieder geval geen gezeur meer in de morgen (dat ze kleding niet past)

Er was ook een man langsgekomen om de vloerbedekking te controleren, er bleek iets niet in orde te zijn. Daarna hebben we Sarah opgehaald van school. Het buurmeisje heeft samen met Sarah cupcakes gemaakt en Rose ging bij het andere buurmeisje spelen. Sarah en het buurmeisje hebben eigenlijk altijd wel ruzie, maar toch vinden ze elkaar super aardig en willen ze altijd bij elkaar spelen. De cupcakes waren super mooi geworden en ze waren erg lekker! Ik ben alleen vergeten er een foto van te maken, dat zit nog niet echt in mijn systeem. ;)

Daarna hebben we met z'n drieeën pasta gegeten, heb ik de meisjes in bad gedaan en hun haren gedaan. De hostmom was pas laat thuis, dus de kinderen hebben nog wat tv gekeken. De ouders waren erg blij dat we de kleding hadden opgeruimd!!

En mijn laptop is gemaakt!! (dat wisten jullie al, maar goed) Helemaal blij!! Ik heb nu contact met 2 andere duitse au pairs. Zij wonen iets dichterbij dan de Nederlandse au pairs, dus ik hoop snel af te kunnen spreken!

In de avond ben ik gaa zwemmen bij het sportcentrum. Het was heel erg rustig en alleen oudere vrouwen. Eerlijk gezegd vind ik zwemmen vrij saai, dus volgende week ga ik weer iets anders proberen! Thuis heb ik nog gtst gekeken! :)

xxxxx.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!