marlen.reismee.nl

Dag 15 (7-10-2014)

Hee allemaal!

Vanmorgen een moeilijke start met Sarah! Ze was erg moe en wilde haar bed niet uit. Gelukkig waren we op tijd en kon ik een goede plek vinden om de auto te parkeren. Het had veel geregend vanacht dus de parkeerplaats was lekker modderig!

Thuis heb ik ontbeten, stofgezogen, strijken, boodschappen gedaan, voor het eerst in mijn leven getankt! :) ging goed:) daarna heb ik een aantal verhalen via de tablet gepost! Daarna heb ik de meisjes gehaald en naar dansles gereden. Rose en ik bleven bij de dansles. Rose heeft in de speeltuin gespeeld, maar ze was erg moe. Dus volgende keer ga ik gewoon even naar huis. Dan maar iets langer in de file staan. Toen we thuis waren, heb ik hen in bad gedaan. Rose was gevallen in bad en ze dacht dat ik het expres deed. Maar ze gleed gewoon uit, maar ze stopte niet met huilen. Pas toen hostmom thuis kwam, was het weer goed. Sarah luisterde wel erg goed! Daarna heb ik samen met de hostmom de scrambled eggs gemaakt en gegeten. De no-meat dag! Rose wilde het niet, dus heb ik voor haar nog een sandwich jam gemaakt! Dat vindt ze echt super lekker, zelfs de juf op de peuterschool zei ook dat ze het super lekker vindt!

Er was ondertussen een man gekomen om een rondje door het huis te maken, voor schade gevallen ofzo. Ze wonen in een nieuwbouwhuis en hebben 5 jaar 'garantie' ofzo. Dus ieder dingetje wordt opnieuw gemaakt. De meiden waren tv gaan kijken en ik heb alles opgeruimd. De meiden gingen pas laat naar bed, dus ik hoop dat ze morgen een beetje te genieten zijn.

Verder heb ik nog meer verhalen geschreven en hostmom heeft haar excuses aangeboden van gisteren. Daar was ik wel blij mee. Ik was namelijk een beetje van slag. Ze had het even uitgelegd en ze vond het respectloos dat ik met mijn voeten op de bank zat, maar ik weet zeker dat ze dat nooit zo nadrukkelijk tegen mij gezegd heeft! Maar ik zal het zeker nooit meer doen!

Toch vind ik het op deze momenten wel moeilijk dat je niet echt iemand hebt om heen te gaan ofzo. Ik hoop dat er snel iemand langs komt! :) En ik ga volgend weekend gezellig naar Londen, dus daar kijk ik naar uit!! :D

xxxx.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!