marlen.reismee.nl

Dag 13 (5-10-2014)

Hee allemaal,

Ik heb net een mailtje gekregen van mijn moeder, dat ik op mijn spelling moet gaan letten, ik ga mijn best doen!

Ik ben rond 9.00am opgestaan, omgekleed en ontbeten. Ik ben naar Sarah's school gewandeld, dat duurde ongeveer 30 minuten, daarna ben ik door gelopen naar Rose haar school, dat was ongeveer 45 minuten. Heuvel op en heuvel af en hele smalle stoepen, ik heb besloten dat ik de kinderen gewoon met de auto ga halen. Met de voet is veel te gevaarlijk. Daarna ben ik terug gewandeld/hardgelopen (hardlopen is toch niet helemaal mijn ding :P) Ik heb even bij het grote veld aan de overkant van de weg gekeken, maar daar is niet veel aan.

Thuis heb ik gedoucht, een film gekeken (de familie ging even op pad) en ik ben nog even bij Tesco's geweest. Toen ik thuis kwam zei de hostmom: ''De droger moet je niet het hele programma laten draaien, dat is heel duur.'' Laat ik dat nou al 5x hebben gedaan deze week :O Dat wordt een hoge rekening,,, Oeps.. Maar het is beter dat ze het nu zegt dan dat de rekening op eens op de mat ligt. :P

Ik heb daarnet van alles aan de hostmom gevraagd: over engels les in de buurt, de kerstvakantie, een au pair lijst etc. Dat ga ik morgen allemaal proberen uit te zoeken. We hebben ook samen een kookschema gemaakt --> echt een last van mijn schouders! Als diner hadden we scrambled egg met toast. Best lekker! Daarna heb ik met thuis gebeld en xfactor gekeken.

Morgen een drukke dag tegemoet! Veel regelen en hopen dat het allemaal lukt!! :)

xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!