marlen.reismee.nl

Dag 12 (4-10-2014)

Lieve allemaal,

Het is alweer zaterdag 4 oktober! dierendag!! Balen dat Sheldie er niet is. Kreeg een foto doorgestuurd dat ze op mijn bed lag te slapen, super lief! :) En dat ze gisteren bij oude mensen in de kreek is langsgeweest als aaihondje. :)

Vandaag een dag voor mezelf, heerlijk! Vanmorgen 9.30am opgestaan, gedouchet en ontbeten met sanwich egg! :) Daarna naar de bushalte gelopen en richting Brighton gereden. Voor t eerst in een echte Engelse dubbeldekker gezeten. Omdat ik niet wist waar ik moest zijn, ben ik beneden gaan zitten. Het was ongeveer 5 kwartier rijden door allemaal kleine straatjes, lange wegen, berg op en af. Wel grappig om mee te maken. Je moet alleen niet snel wagenziek zijn, want ze rijden erg hard en de wegen zijn niet echt egaal zegmaar. :P

Eenmaal aangekomen ben ik achter de menigten aangelopen en bij Starbucks geland. Een hot chocolate besteld en even gezeten. Toen verder gelopen, maar er was niet zo veel, dus de andere kant opgelopen. Het was ondertussen al gaan regenen, maar ik was voorbereid met me paraplu! Al was die een beetje gebroken. -_-

Toen ik een postkantoor tegen kwam, heb ik nagevraagd hoe en wat ik met de postzegels moest doen, de kaarten op de bus gedaan en een paar nieuwe kaarten gekocht!

Ik ben verder gelopen en ik zag steeds meer mensen met tassen vol kleding, dus ik ging de goede kant op! Uiteindelijk aangekomen bij een super groot winkelcentrum en winkelstraatjes. Echt allemaal leuke winkels en hebbedingetjes! Mijn tassenverslaving was zo goed als over, maar komt hier weer een beetje naar boven, zoooo leuk!! :) Maar omdat ik niet zeker wist of ik kon pinnen, moest ik het doen met het geld wat ik had. Volgende keer ga ik helemaal los!! :)

Als eerst ben ik naar de primark gegaan, echt leuk! Ook wel grappig is, is dat ze zo veel personeel hebben, dat het toch een soort van opgeruimd was, daar kunnen ze in NL nog wat van leren. ;) uiteindelijk de winkel uitgelopen met: rode sportbroek, portemonee (mijn oude heeft het echt begeven), een paraplu, een rokje :O, t-shirt, 3 normale handdoek :) en een Engeland onderbroek XD Echt leukleuk!

Daarna heb ik geluncht bij de Mac, echt even lekker. Dat blijft gewoon overal hetzelfde, heerlijk! Weet je wat ook frapant is, iedereen loopt hier op de stoep ook links en de roltrappen zijn ook ongekeerd, ging toch bijna verkeerd. :P

Na de lunch terug gelopen naar het winkelcentrum, het regende namelijk best wel door en daar sta je altijd droog! :) Even de H&M bezocht, 2 nieuwe shirtjes gekocht, zitten echt super fijn! Doorgelopen naar een kaartenwinkel en nog meer verjaardagskaarten gekocht. Veel bdays komende maand! :) Je kunt zelfs al kerstkaarten kopen, de winkels liggen er vol mee, maar dat vind ik nog net iets te vroeg. ;)

Aangezien ik bijna door mijn geld heen was, heb ik verder alleen nog rond gekeken, hot chocolate take away gehaald en terug gelopen naar de bus. Maar ik kom zeker nog een keer terug!!! Te leuk!! :D

Toevallig stond de bus 29 er precies, ingestapt en boven in vooraan gaan zitten. Jeaaaah!! Helaas door de regen en condens kon ik niet heel veel zien, maar toch leuk, volgende keer weer en hopen op beter weer! Op de terugweg reden we soms door de bomen heen ongeveer. Al die takken super hard tegen het raam, schrok me telkens helemaal dood!

Thuis aangekomen alles opgeruimd en nu even schrijven. Er is een vriendin van de hostmom op visite met 2 kinderen, wat een drukte!

Visite is weer vertrokken, heerlijk gegeten: soort sausijzenbroodje, maar dan beter, met puree en sierfruit. Daarna de boel opgeruimd, xfactor gekeken, nog met Ramona (en iedereen daar thuis) geskypet en nu een paar kaarten schrijven en dagboekje bijschrijven en dan heerlijk slapen!

xxxxxx.

Reacties

Reacties

kees

Haai Marlen ,

Als ik al je verslagen zo leest heb je en stel lekkere kindertjes om te verzorgen.
Maar je moet het maar zo zien , ze proberen je eerst wel even uit.
Ik hoop dat je snel een beetje kennissen opdoet , dan kan je ,je gedachten naar thuis een beetje van je afzetten.
Dat maakt het er niet gemakkelijker op.
Ik weet het is best wel moeilijk om van 20 jarige (broers) conversaties naar peuterpraat om te schakelen en die zijn pas eigenwijs en dat merk jij.
Toch vinden wij het super tof dat jij deze keuze heb gemaakt , nu even doorzetten en wees je zelf!!!!!!
De kindertjes gaan wel een keer meewerken.

liefs Kees en Yolanda.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!