marlen.reismee.nl

Dag 11 (3-10-2014)

Hallotjes,,

Jeaaah, het is vrijdag en bijna weekend!! :D

Vanmorgen begon de dag moeizaam. Sarah kon niet kiezen welke granen ze voor ontbijt wilde, gedoe gedoe. Rose ging dus naar boven om vaders de keuze te laten maken. Sarah ging ook maar naar boven, omdat het lang duurde --> beneden aangekomen, wist ze het nog niet --> Rose ging huilen omdat haar granen zacht waren geworden, ''She doesnot want it like that!'' --> allebei weer naar boven --> ouders geirriteerd --> ik gefrustreerd --> uiteindelijk heeft Sarah gekozen --> vaders had besloten dat Rose 2 jam sandwiches ging eten en was snel naar zijn werk gevlucht (lekker belonen voor slecht gedrag) --> moeders ook weg --> kinderen eindelijk allebei klaar met eten --> omkleden: Rose wilde niet aan wat ik uitgekozen had --> huilenhuilen --> Sarah wilde niet omkleden -->na veel geduld toch allebei aangekleed --> tandenpoetsen --> haren doen --> weer ruzie om de haar elastiekjes --> huilenhuilen --> maar al bij al toch voor elkaar gekregen dat ze allebei op tijd op school waren! :)

Weer thuis aangekomen heb ik ontbeten. Voor het eerst ontbijtgranen met melk op, wat is dat smerig! Nooit meer! Dus ik heb weer toast gemaakt en catfish gekeken! Daarna de keuken opgeruimd, de bedden van de meiden in de was gedaan en begonnen met strijken. het was niet veel wat ik moest doen, maar er lag een hele stapel van de ouders. Dus ook gesorteerd en gestreken. Wel of niet opvouwen? Toch maar wel gedaan, ookal doen zij het misschien anders (Ze waren er wel blij mee!!)

Toen lekker geluncht: wraps met pindakaas en hagelslag! :) Daarna 3 kaarten geschrven. Ik had vanmorgen al postzegels gekocht en morgen ga ik ze op de bus doen! :)

Ook is het pakketje dat mama heeft gestuurd aangekomen! :)

Daarna heb ik de bedden opgemaakt en alle knuffels geinstaleerd, dat zijn er een hele boel kan ik je vertellen ;P

Toen heb ik ze opgehaald van school. Ging best goed. Jammer genoeg kunnen ze op 1 of andere manier niet hun eigen tassen dragen dus liep ik van de auto naar huis met 5 tassen, 2 drinkbekers, knuffels etc. in mijn handen. En dan nog maar eens de deur open zien te krijgen, maar gelukt!!:)

Omdat het een warme dag was, hebben ze beide iets luchtigs aangetrokken. We hebben snacks en drinken meegenomen naar de speeltuin en daar gespeeld. Toen moesten we snel naar huis, want Sarah moest naar de wc. Op een of andere manier heeft ze dat niet onder controlen, want ze was vandaag 2x te laat, hoe... geen idee.

Daarna in de playroom met lega gespeeld en heb ik ondertussen het eten opgezet: kipschnitzel, rijst, diepvriesgroente, sierfruit. rond 6 uur tafel gedek, kinderen voor de tv gezet en hostmom kwam thuis. Omdat ze had gezet dat ik de ovens niet te hoog mocht zetten, was het eten dus nog lang niet klaar. OEPS :P

Ik ben niet gewend om die dingen te maken en schnitzels doe ik gewoon in een pan bakken i.p.v. in de grill oven. Dus heb ik de kinderen eerst in bad gedaan, want t eten was nog niet goed en het werd al laat. In bad luisteren ze echt voor geen meter, Sarah uiteindelijk wel en had zich netjes afgedroogd en aangekleed. Rose daarintegen was helemaal overstuur. Ik heb haar uit bad getild en toen ging ze nog harder huilen en heeft hostmom het afgemaakt. Ik had Sarah's haar gedaan en de boel opgeruimd.

toen heerlijk gegeten, opgeruimd en Love Actually gekeken, super chill! Mijn weekend is begonnen!!

Morgen naar Brighton, ben benieuwd!!! :)

xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!