marlen.reismee.nl

Dag 10 (2-10-2014)

Hee Allemaal,

ik had gisterenavond ook nog met Barry geskypet en ik kreeg een live verslag van: '' er loopt een muis in huis''. Op zo'n moment ben ik toch even blij dat ik hier zit, ookal heb je hier heel veel insecten (spinnen, langpootmuggen etc.) maar het was wel fijn om even met Barry te praten! Zegt hij: ''ga je opeens allemaal dingen vragen over koken, die je allang weet'' ;) haha just checking:)

Verder verliep de ochtend rustig. Ze luisterde allebei goed. Toen ik thuis kwam, lekker ontbeten :) Daarna de was opgevouwen, vaatwasser uitgeruimd, me bed gewassen, 4 wc's en 3 badkamers schoongemaakt, stofgezogen, keukenvloer gedaan en alles klaar gezet voor het avondeten! Productief dagje al zeg ik het zelf! Ik heb nog ongeveer 30 minuten met Lisa geskypet en met mama gebeld, dat was erg fijn!

Toen de meisjes opgehaald van school, wat ook best gemoedelijk ging. Thuis aangekomen Rose haar nappy verschoont, wat is dat smerig zeg!! Wordt tijd voor pottietraining!?

daarna gekleurd en ben ik gestart met diner: Beefblokjes, diepvriesgroenten, wraps en een vlees sausje.

Was simpel om te maken en het smaakte nog best wel lekker ook! Morgen weer iets nieuw maken. De hostmom wil graag een no-meat dag, ze vindt dat we te veel vlees eten. Ze voelde zich trouwens niet zo goed en heeft vrijwel niks gegeten. Rose had wel super goed gegeven en Sarah alleen de groente en wraps.

Hostdad eet ook geen groente xD haha lekker voorbeeld. Hij was trouwens eerder thuis dus we hebben met z'n alle gegeten en de meisjes waren al in bad geweest en haren gedaan. Ging best goed. Sarah had ook ijn haar gedaan. Lekker zo'n hoofdmassage :)

daarna alles opgeruimt, theetje gedronken en geprobeert Expeditie te kijken via skype, helaas niet gelukt. Straks nog even gewoon skypen. T gaat wel beter elke dag!

xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!