marlen.reismee.nl

dag 9 (1-10-2014)

Hee allemaal!!!

Even over vandaag (8-10-2014), Mijn laptop doet het weer!!!!! JEAHH, nu is het veel makkelijker om alles weer op te schrijven, kan ik gewoon weer gtst kijken etc.!! :D Ook vind ik het echt super leuk dat iedereen van die lieve reacties plaats!! Super bedankt!!!! Nu weer terug waar ik gebleven was, dag 9.

Vandaag al weer woensdag, gelukkig! Halverwege de week! :) ontbijten ging super goed! Haar en omkleden ook super! We waren gewoon 20 minuten te vroeg klaar, dus konden ze nog even tv kijken.

Toen Sarah weggebracht naar school en met Rose een tandenborstel gaan kopen. Rose is op de woensdag vrij, dus had ik haar de hele dag vandaag! Thuis aangekomen wat tv gekeken, gespeeld in de playroom en dat heel de middag door. Samen geluncht, Sandwich Jam, echt lekker!

Eigenlijk zouden we Sarah lopend gaan halen, maar toch met de auto gegaan om een gillende keukenmeid te voorkomen. Dat vond Sarah wel jammer.

Thuis kwam het buurmeisje spelen. We gingen naar het speeltuintje en toen was er iemand boos! Rose wilde wel bij het buurmeisje op schoot met schommelen, maar niet bij haar eigen zus. Sarah voelde zich gepasseerd en begon te huilen. Toen geprobeerd uit te leggen dat het bij een ander altijd leuker is, maar dat is lastig in het Engels.

Toen naar huis gegaan. Na veel bekvechten (de kinderen) toch een filmpje aangezet en aan het eten begonnen. Veel gillen en lachen tot dat het fout gaat. Dat is vaak t geval. Toen gaan eten: pasta, tomatensaus met gehakt en paprika, Heerlijk! De kinderen hadden zowaar ook alles opgegeten!

Daarna douchen, aankleden en toen kwam hostmom thuis. Zij heeft de rest gedaan. Ik ben me toen om gaan kleden om te sporten: Kettlecise. Het was kort maar krachtig en die man bleef maar praten! maar super lekker om weer eens te sporten; Ontspannen!!! Het waren allemaal krachtoefeningen met een gewicht. Jammer dat het maar 3 kwartier duurde en het naar verhouding best duur was. Volgende week weer iets anders proberen!

Thuis lekker douchen en skupe geinstaleerd op mijn mobiel! JEaaaah. Gelijk zo'n uur met Ramona geskypet, echt leuk! :) Vrolijkt mij weer een beetje op! Lekker dropjes eten en praten!:)

Morgen weer een nieuwe dag!!

Groetjes...:)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!