marlen.reismee.nl

dag 8 (30-9-2014)

Hee allemaal!! Ik wil eigenlijk per week gaan schrijven, maar er gebeurd zo veel op een dag, dat ik het voorlopig toch nog even zo doe.:) toen ik opstond zag ik heel erg op tegen deze dag.(beter geen gejammer en gehuil) het ging best goed. Ze kwamen netjes naar beneden met de ipad van vaders. Ze wilde barbie kijken tijdens het ontbijt, prima! Als ze maar eten, daarna zien we verder. Maar sarah wilde de ipad recht voor haar neus: ' anders kon ze het niet zien'. Maar ik zette het in het midden, zodat rose het ook kon zien. Dat kon sarah niet waarderen en ze begon te huilen. Rose daarintegen, was ongestoord barbie aan het kijken en at 4 kommen ontbijt. (Naar mijn idee veel te veel, maar ze had honger en kim zei dat ze het mocht. 'Ze is toch stevig zat' dacht ik bij mezelf, maar ze had de avond ervoor nauwelijks gegeten dus het was begrijpelijk dat ze honger had. Sarah wss ook gaan eten (hostmom had de ipad net zo neergezet als ik en nu was t wel goed, volgens sarah, frustrerend!!! Na het ontbijt (beide ouders weg), naar boven om om te kleden. Sarah wilde niet, rose verbazingwekkend genoeg wel! Dus haar omgekleed en toen tandenpoetsen. Nog steeds geen tandenborstel, dan niet... ik heb het nog tegen de ouders gezegd en ik wilde geen sene maken deze morgen. na haren en alles naar beneden en schoenen aan. Het ging allemasl erg langzaam, maar zonder huilen.:) Ik kon zelfs een parkeerplaats vinden, mijn dag kon niet meer stuk!:) ik heb ze allebei netje weggebracht en zo waar mijn eerste echte knuffel gehad van rose! Toen was het ME TIME!!:) eerst heerlijk ontbeten, daarna de koelkast leeggehaald en schoongemaakt en heringericht:) Toen catfish gekeken? later de was opgehangen en toen begon mijn goede daad! Ik heb de kasten/laden vana sarah en rose gesorteerd en opgeruimd. Alles lag door elkaar en binnenste buiten. Ik heb het weer netjes oogeviuwen en gestapeld. Nu hoeft de hostmom het alleen nog te sorteren of iets te klein is of niet.:) ook heb ik de boodschappen opgeruimd, droge kleren opgevouwen en het eten klaargezet voor de avond. Gekookte aardappels, diepvriesgroenten en de kip van gisteren. daarna ben ik de kinderen gaan halen. Rose was erg blij en we waren op tijd bij sarah's school. Alleen kwam er maar niemand. Gelukkig waren de buurvrouw en victoria daar! Bleek dat de kinderen bij de kerk oogehaald moesten worden. Dus wij daar heen gelopen, sarah gehaald en terug gelooen. Duurde allemaal best lang, dus we waren te laat voor dansles. Voor het eerst ging sarah met haar eigen echte tapshoes en der nieuwe lila pakje dansen. Super cute! Rose en ik zijn toen naar huis gegaan. Tv gekeken en eten opgezet. Daarna sarah opgehaald en toen wilde ze even spelen in de speeltuin. Alleen luisterde ze niet toen ik weg wilde. Ik wilde niet boos worden, dus zei uiteindelijk dat ik een verrassing had thuis. Toen gingen ze wel mee. Thuis aangekoeme was rose gevallen en had pijn aan haar handen, dus huilen.. ze hebben even tv gekeken en toen was diner done. Rose wilde niet eten, alleen huilen en sarah ging pas eten als rose ool zou gaan eten... duurt lang!! toen kwam hostmom thuis, zij heeft ze wel aan t eten gekregen. Dasrna was het badtijd. Mijn prachtige schema valt wel in duigen, want rose was first, maar wilde niet. Dus sarah first. Ging goed. Dan zou hostmom sarah's haar doen en ik rose in bad, maar rose wilde dat mama het deed. eigenlijk best zielig! Hostmom werkt de hele dagsen zodra ze thuis is, moet ze gelijk door en dat terwijl ze zwanger is. Maarja, als die kindneren iets willen dan gebeurd dat, ik ga er niet meer tegenin, krijg er hoofdpijn van! Dus hostmom deed rose in bad, ik had sarah mijn laatste verrassing gegeven; jip en janneke in het engels. Ze was een beetje teleurgesteld.;) Toen heeft hostmom met rose gelezen, ik met sarah gekleurd en toen had hostmom haar ook naar bed gebracht. daarna samen gegeten en gekletst. Mijn laptop moet helemaal gereset worden en misschien gaat die dan weer wat doen, maar ik vrees het ergste.. oja, het eten was weereens lekker smaakloos:( aardappels waren zelfs mislukt en daar heeft hostmom maar puree van gemaakt. Maar eten is eten;) Dat was een beetje mijn dag, verder... heb ik veel nagedacht. Ik weet dat vandaag goed ging, maar toch heb ik geen zin in morgen. Dan is rose de hele dag thuis! Wat te doen? Ook mis ik thuis nog steeds heel erg! Ik zeg; dit avontuur eens en nooit meer! Maar ik ga er morgen het beste van maken. Misschien wordt de band tussen mij en rose wat beter. ik lig nu precies een week achter met schrijven, ik doe mijn best het allemaal in te halen!!! Groetjess ps; post is van harte welkom:) heb inmiddels al een kkeine verzameling kaarten van mijn moeder!??

Reacties

Reacties

jolanda

G m Marlen,Ellen en ik gaan vanmorgen naar Hoogeveen en zullen een mooie kaart voor je uitzoeken!!
Post is altijd leuk.Hoop dat de kindertjes inzien wat een lieve nanny ze hebben maar geduld wordt altijd beloont dus veel succes vandaag.

Thea

Hallo Marlen,

Dat zijn best wel veel x dingen opschrijven hoe 't gaat bij je oppaskinderen en links rijden . Ik vindt 't knap van je . Groetjes van ons allemaal , familie Overgaauw.

Annelies

He Marlen hoorde vanmiddag van je moeder dat het wat beter gaat ik weet zeker dat de kids straks helemaal gek op je zijn hou vol en enjoy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!