marlen.reismee.nl

dag 7 (29-9-2014)

Hee allemaal!! Start van vandaag ging erg slecht. Ik had gisteren al alles klaargezet. 1. Sarah wilde niet uut bed komen, nouja, eigenlijk lag ze naast haar bed op de grond. Was veel te laat gisteren. 2. Eindelijk aan tafel, willen ze allebei niet eten.. 3. Uiteindelujk had sarah gegeten, rose niet. 4. Toen tandenpoetsen--> rose der tandenborstel nergens te vinden. Huilenhuilen!! 5. Omkleden--> nog steeds huilenhuilen. Gelukkig kon hostdad heloen, ik kon het echt niet aan! Ik wil echt sterk zijn, maar het is gewoon zoo moeilijk als je niet tot der door kan dringen. Het voelt een beetje als falen en ik vraag me af waarom ik dit ook al weer doe. Is dit het allemaal wel waard?? Het is echt zo zwaar!! En ik mis thuis zo erg! Maar zoals travelactive zei en janine bevestigd, al het begin is moeilijk. hostmom zegt ook dat het tijd nodig heeft en dat ze aan mij moeten wennen en dst ik het allemaal niet persoonlijk moet nemen, dat ik sterk moet zijn, zodat rose rustiger wordt, maar dat is zo lastig! 6. In de auto ging het goed. Alleen het parkeren was een drama! 7. Rose luisterde goed in de auto, ze moest zelfs huilen toen ik weg ging bij de peuterschool. daaena heb ik rijst gehaald bij tesco. Hostmom belde nig even om te vragen of alles goed was gegaan. Ze had al met hostdad gebeld, dus ze wist al dat het niet helemaal vlekkenloos was gegaan. Ik moest mezelf nodig opladen om de rest van de dag te overleven. ik heb 2 films gekeken en de wasmachine draait al een tijdje. Over een uurtje de kinderen ophalen,wat leuks doen, koken en dan is de dag gelukkig alweer voorbij! Kinderen opgehaald van school. Rose was blij mij te zien en ik kon gelukkig normaal parkeren bij sarah's school. Rose was in slaapgevallen in de auto en ik kon haar niet alleen laten, dus heb ik haar gedragen. Wilde niet dat ze ziu gaan huilen. Maar dragen doe ik nooit meer. Jeetje wat is zij zwaar! Eenmaal thuus aangekomen hebben we gedanst oo de cd die ik mee had genomen, wss echt gezellig! Daarna starten met koken; rijst, diepvriesgroenten, tomatensaus en kip. rijst ging prima. Diepvriesgroenten, eerst magnetron en toen even bakken. tomatensaus, eerst vergeten, later in een pannetje gegooit en opgewarmd. kip, welke pan te gebruiken?? Waar is olie?? Waar zijn kruiden?? Uiteindelijk 2 koekenpannen met margarine, kip erin, water erbij, peper, zout en hopen dat het smaakt! De kinderen wilde beide geen kip en geen saus. Eigenlijk wilde sarah dat niet en dan wil de jongste het ook niet. Toen werden we gestoord tijdens het eten, een vrouw kwam het danspakje van sarah brengen een passen. Nadat hostmom thuis wss hebben ze een frozenyoghurt gekregen, niet verdient aangezien er meer rijst op de grond lag, dan dat ze op hadden. hostmom heeft ze ok geprobeert uit te leggen dat het voor mij ook moeilijk is om hier te zijn, of ze geluisterd hebben, zullen we morgen zien. daarna heb ik sarah gedoucht, rose in bad gedaan en hebben we 2 kleurplaten gekleurd. Hostmom heeft met ze gelezen e op bed gelegd. Daarna hebben we samen gegeten en wat gekletst. Ze is echt super aardig voor mij en dat waardeer ik zeer!!:) Ik ben wel een super emotioneelwrak merk ik, bij ieder dingetje wat ik schrijf kan ik wel huilen en ik kan de hele tijd kijken naar de kaart van me moeder en e kussenslopen van de mekden. Ik mis iederee ontzettend!!! Met fabienne, marije, gina en ramona hebben we nu een gezamelijk dagboek, zie ik ook wat hen bezig houdt, leukleuk!!!:) nu heerlijk slapen!! Wat een dag! Groetjess

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!