marlen.reismee.nl

dag 6 (28-9-2014)

Hee allemaal! Naar huis bellen is toch gelukt gisteren!:) ik had een 0 te weinig ingetoetst. Even met niels, papa en jorn gebeld. Toch wel erg fijn om de stemmen te horen!:) Verder heb ik lekker uitgeslapen vandaag. Als ontbijt had ik bacon and eggs,. Dat was nog best lekker, had ik niet verwacht.;) De kinderen gingen met hun vader naar een playground en histmom had mij afgezet in uckfield. Ik heb leuke kaarten gekocht en een 'medium' tropical to go gehaald. Wat je medium noemt... maar was super lekker!!! Toen ben ik naar huis gaan lopen. Deed er ongeveer een uurtje over. Het was super lekker weer, dus had het warm zat! Ik heb dus een nieuwe hardlooproute gevonden.;) over de stoep naar uckfield en terug. Al moet ik uitkijken, want het is best ongelijk en soms gaat de stoep aan de andere kant vd weg verder. toen ik thuus kwam, was hostmom het hele huis aan het stofzuigen en opruimen. 'S middags heb ik wat tv gekeken. Later heb ik samen met de kinderen en de buurmeisjes een teaparty gemaakt voor de ouders. Met alle mini plastic kopjes en schoteltjes en real food; dropjes, chocolaatjes, rozijnen en druiven. Ze vonden het helemaal leuk en de ouders vonden het ook super leuk! In de avond lekker gegeten en xfactor kijken, keken ze boven ook;) Ik ben erachter gekomen dat de kinderen ook veel huilen als de ouders er zijn, gelukkig ligt het niet aan mij.:) Verder ligt rose nu bij sarah op de kamer, om de babykamer klaar te maken en zodst ze eraan wennen dat ze samen slapwn. Volgens mij liggen ze nu, na lang kletsen, lachen en huilen, toch bij de ouders in bed. Ben benieuwd hoe lang ze dat vol gaan houden.. Groetjesss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!