marlen.reismee.nl

dag 5 (27-9-2014)

Hee allemaal!! Dit wordt de tweede keer dat ik dit verhaal ga typen op de tablet, net ging het even mis.:( Vandaag mijn officiele eerste vrije dsg en ik verveel me kapot. Ik was vrij vroeg wakker en ben toen naar een sportcentrum gereden en heb daar wat info gehaald. Volgende week kijken of het wat is. Verder doet mijn laptop het nog steeds niet en ik ben bang dat die het ook niet meer gaat doen. Hostmom neemt hem maandag mee naar der werk, tot die tijd moet ik het zonder doen. Verveling slaat toe, aangezien ik nog niemand ken.!;) Ik ben ook voor het eerst alleen naar tesco geweest, een supermarkt. Netjes achteruut ingeparkeerd zonder sensoren. Verder is iedereen hier thuis aan het rommelen en hangen, een relaxdag. in heb net een shower and hair schedule gemaakt, om ruzies te voorkomen en mijn kookboek ingekeken of er wat leuks tussen staat. ik heb weer eens gelunht met toast, echt lekker!! Daar kan ik wel aan wennen!! In de avond kant en klare lasagne gegeten met pompoen/sierfruit. Best lekker:) Daarna een film gekeken omdat de kinderen die boven keken. De tv's staan met elkaar verbonden.Beneden zie je hetzelfde als boven. Zat ik gisteren een tarzanfilm te kijken ( ik hiu gewoin van disneyfilms) vraagt die hostdad vandaag; wat was jij nou aan het kijken gisteren? Wat blijktm zij hebben verplicht tarzan gekeken, omdat ik dat keek. Hahaha awk.. maar ze willen het gaan veranderen, wanneer is alleen nog niet bekend. maar dat betekend voor nu dat ik geen tv kan kijken en geen laptop heb en dus maar ga slapen om 21.15 uur op een zaterdag avond. ;) Oja, vandaag mijn eerste kaart gekregen van moeders, leukleuk!!!! :) Nu lekeker slapen en kijken wat de dag morgen brengt. liefs!! Ps; naar huis bellen was niet gelukt:(

Reacties

Reacties

jolanda

Hey Marlen leuke prinsesjes zijn de kindjes.
Je wordt natuurlijk uitgeprobeerd.
Niet zo gezellig maar ik kijk wel eens naar de nanny en meestal komt het goed.Hoop dat je naar de sportschool kan en wat afleiding krijgt.Toytoy groetjes uit slagharen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!