marlen.reismee.nl

hee

Hee allemaal!! Al een hele tijd geen verhalen gepost, sorry daarvoor, maar mijn laptop is stuk en op mijn telefoon is het een nachtmerrie om mijn einde lange verhalen te typen. Misschien lukt het me morgen op de ipad. Het gaat hier een stuk beter dan vorige week!! Links rijden gaat super goed, ik voel me al iets meer op mijn plek. Soms nog wel alleen maar ik ben nog aan het zoeken naar leuke plekken waar mensen van mijn leeftijd zijn. Voor nu laat ik het even hier bij. Morgen hopelijk meer!! En anders ga ik het denk toch maar via mijn mobiel doen, dan blijven jullie een beetje up to date!:) Liefs Marlen

Reacties

Reacties

Jolanda en Ellen

Marlen! Goed om te lezen allemaal, we kijken uit naar je lange verhaal morgen.

Dikke knuffel van ons!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!