marlen.reismee.nl

Dag 3 (25-9-2014)

Hee Allemaal,

Het is al weer dag 3!! Victoria is er vandaag voor het laatst en dat is best wel jammer. We hebben nog wel samen ontbeten, de kinderen naar school gebracht (met mij aan het stuur), een film gekeken, wat opgeruimt, geluncht en de kinderen samen opgehaald. Om 4 uur kwam de taxi haar ophalen, zo vreemd, maarja, nu zal ik het echt zelf moeten doen. ;)

Er is vandaag ook iemand geweest om de deur opnieuw te verven en er kwam een man vloerbedekking leggen in mijn INLOOPKAST! :D zoo nice! :))

Mijn hostmom en dad kwamen eerder thuis vandaag. Mijn hostmom voelde zich helemaal niet goed, en was niet in staat om te rijden, dus haar man had haar opgehaald van werken en ze zijn samen naar het ziekenhuis gegaan. Gelukkig niks ernstigs, maar ze heeft veel rust nodig!

Ik heb nog niet hoeven koken vandaag, we hadden nog meer dan genoeg over van gisteren, echt zoo ontzettend lekker!! :D Daarna hebben de ouders de kinderen op bed gelegd en ben ik een film gaan kijken. Tussendoor heb ik samen met de hostdad de auto van hostmom opgehaald op haar werk. Weer rijden in het donker, wel eng, maar het ging goed! :)

De verhaaltjes worden steeds korter, dus ik denk dat ik niet meer iedere dag ga schrijven, wel hoop ik dat iedereen blijft lezen, kijkcijfers nemen af. :P

Reacties

Reacties

Marja en Koos

Hoi Marlen, leuk om je verhaal te lezen. Vorige week was ik bij mijn vriendin in Bonnybridge Schotland. Ik vind het moedig dat jij daar durft te rijden. Iedere keer was ik geneigd rechts in te stappen. Yvonne zei dan: is goed hoor, als jij wil rijden! Nee dus. Ik vind dat zo apart, vooral die rotondes zijn niet te doen. Is het daar dicht bevolkt waar je zit of valt het wel mee!
Lijkt me een goed idee om je daar bij een vereniging aan te sluiten. Hopelijk kan dat een beetje in de buurt.Veel plezier in iedergeval en tot schrijfs ;)
P.S. Wanneer zien we de 1e - hopelijk zonnige - foto's?
Groetjes !!

jolanda en herman

Hey Marlen leuk je verhalen te volgen en ja links rijden is brrrrr Ben benieuwd naar je foto s want het is daar prachtig.Groetjes uit Slagharen

Mirjam Weber

Ha Marlen, zal best even wennen worden nu alleen met de kids, leuk om je zo te volgen. Wellicht is je hostmam nu wat meer aanwezig, dan moet je meer engels praten, is goed voor je. Knap dat je zo in Engeland rijdt, ook weer een ervaring op zich. Toen wij in Zuid Afrika waren reden we ook links, bleef opletten. Ik moest echt met Peet meekijken, omdat ie af en toe even vergeet dat we links reden, en dan jij dan nu in het donker. Ben benieuwd naar je volgende verslag, groetjes Mirjam

Jose Ton

Hallo Marlen

We zijn inmiddels 9 dagen verder sinds je laatste bericht.
Ben je al een beetje gewend bij je gezin???
Hopelijk kun je daar een beetje leuk uitgaan in het weekend
Zodat je nog een beetje mensen van je eigen leeftijd ontmoet. Soms horen we wel wat van je moeder :)
Tip van ons: ga anders eens in het weekend naar Londen
Dit is echt supergaaf
Nou meid succes met alles
Liefs and a big hug
Gr jose

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!