marlen.reismee.nl

dag 2 (24-9-2014)

Hee allemaal!

Eerst wil ik even zeggen dat ik het super leuk vind dat zoveel mensen mijn verhalen lezen, en leuke reacties plaatsen, echt super! Vandaag dag 2, ik ben net terug van mijn eerste auto rit, LINKSRIJDEN!! Het was kort maar krachtig, het ging best wel goed, al was het erg wennen. Zoals altijd heb ik gewoon opstartproblemen in iedere auto, optrekken is niet mijn sterkste punt. :P Verder ging het heel goed en de hostmom was heel erg blij! Het blijft opletten en het is ontzettend donker, echt niet normaal!! Nergens een lantarenpaal of iets, echt vreemd.

Verder was het een erg rustig dagje vandaag. Sarah moest de hele dag naar school en Rose was vrij vandaag. Ze wilde helemaal niks doen, alleen thuis tv kijken, echt ontzettend saai. Toen Victoria mij in de wijk wilde rondleiden, moest Rose natuurlijk mee, maar ze wilde niet en zette een sirene aan. Ik kan je één ding vertellen, hoe harder zij niet wil, hoe liever ik naar buiten ga. Dus Victoria en ik gingen naar buiten (we bleven natuurlijk bij de voordeur wachten) en Rose bleef maar huilen, echt niet normaal. Uiteindelijk ging ze mee, maar ze durfde mij niet meer aan te kijken, oeps haha.Toen we Sarah hadden opgehaald gingen we met z'n vieren naar de speeltuin. Dat was erg gezellig. Daarna gingen de kinderen eten en Victoria en ik zouden later eten. De hostmom ging een speciale maaltijd koken, omdat Victoria morgen weer naar huis gaat. Het was echt super lekker, maar veel en veel te veel, dus we kunnen morgen nog lekker lunchen! :)

Na het eten gingen we een stukje auto rijden en nu lekker slapen.

Nog een paar opvallende dingen die ik met jullie wil delen:

1. Sarah gaat in schooluniform naar school. Zo ontzetten leuk om te zien dat al die kinderen hetzelfde aanhebben. Allemaal schattige jurkjes en stropdasjes en hun haar netjes. Super grappig.

2. In dit gezin hebben ze de fabel bedacht dat als je niet optijd gaat slapen, de politie op je bed komt zitten en wacht totdat je in slaap valt. Zo grappig. De kinderen geloven er heilig in!!

3. Rose is nu 2,5 jaar oud en heeft nog steeds een fuppy. Zo vreemd. Naar mijn idee is ze daar veel te oud voor, maar ze kan echt niet zonder. Maar ze vertelde dat als de baby er is, de fuppy's voor de baby zijn en niet meer voor haar, ik ben benieuwd.

4. Er is al een pak stroopwafles op! ze zijn er gek op!! Ook de hagelslag is vandaag geïntroduceerd en Sarah vindt het geweldig!!

5. Er zijn hier heel weinig jongeren, ik heb er nauwelijks 1 gezien. Misschien als ik iets van sport ga doen, dat je nieuwe mensen ontmoet, maar op straat zijn alleen kinderen of oudere mensen.

5. Het is super jammer dat Victoria morgen alweer naar huis moet, maar het is niet anders. Ze heeft me heel veel geleerd en dat waardeer ik heel erg. Wel vind ik het jammer dat ze niet echt vrienden heeft gemaakt, alleen 1 Nederlands meisje, maar zij is 2 maanden terug weer naar NL gegaan. Ze doet ook niet aan sport of iets, dus ze kan mij niet echt voorstellen aan andere au pairs/jongeren in de buurt. Zij ging in het weekend vooral in der eentje op stap. Ze vertelde dat er vanzelf wel mensen tegen haar gingen praten, maar ik moet eerst nog even de stap zetten alleen naar een grote stad te gaan. Lijkt mij persoonlijk ontzettend saai, dan is er niemand waarmee je het kan delen. Maar goed, als ik komende week nog niet echt nieuwe mensen ontmoet, dan zal ik dat zeker gaan doen. ;)

Ik denk dat ik jullie tot dusver wel even heb bijgepraat!

PS: mijn hostmom is nu 17 weken zwanger @ Jose

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!