marlen.reismee.nl

Dag van vertrek

Hee allemaal!!

Het is dan echt bijna zo ver! Ik ga voor minimaal een half jaar naar Engeland om daar op twee meisjes te passen. Mijn koffers zijn gepakt (zitten propvol) en ik ben mezelf nu metaal aan het voorbereiden op dit toch wel erg spannende avontuur. ;)

Ik vertrek vanavond om 21.20 uur vanaf Schiphol en kom om 9.35pm in Londen Gatwick aan. Daar zal ik opgehaald worden door mijn gastouders. Zij hebben op dit moment al een au pair die mij de komende week gaat 'inwerken', de weg gaat wijzen en te helpen mijn eigen plek te vinden. Dat vind ik persoonlijk een erg fijn idee, dan word ik niet ineens in het diepe gegooit.

Ik zal de familie trouwens niet bij naam noemen en voor de kinderen heb ik ook andere namen bedacht, dit is voor hun privacy. Dus helaas ook geen foto's op internet, dus die zullen jullie pas bij terugkomst te zien krijgen. ;) Maar foto's van de omgeving natuurlijk wel! :)

Tot zo ver mijn verhaal. Ik ga proberen iedere week een weekverslag te schrijven!

Groetjes!!

Reacties

Reacties

mam

Ha marlen

Ik hoop dat je een onvergetelijke tijd tegemoet gaat. Veel plezier en geniet ervan. Kuz mam

Mirjam Weber

Ha Marlen, ga je zeker volgen, heel veel plezier geniet ervan and enjoy:)

José Ruijs

Hoi Marlen,
Wat leuk dat je de uitdaging aangaat, goed van je !
Wij wensen je een fijne tijd toe en gaan je zeker volgen.
Succes met alles dat op je"pad" komt !
groetjes van de Ruijsjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!